Daewoo Matiz II

Druga generacja popularnego Matiza nigdy nie doczekała się produkcji i sprzedaży w Polsce. Daewoo Matiz II zadebiutował na początku 2000 roku podczas targów w Genewie. W Korei sprzedaż rozpoczęła się już w sierpniu 2000 roku, natomiast kilka miesięcy później w całej Europie (z wyjątkiem Polski). Wiosną 2002 roku do palety silnikowej Matiza II dodano jednostkę benzynową 1.0 litra. W 2003 roku zmieniono logotyp na GM Daewoo. Blisko dwa lata później,zadebiutował następca Matiza II - Spark. Dodatkowo Matiz II w latach 2004-2005 był sprzedawany również jako Chevrolet i Pontiac.

     Daewoo Nubira I

Prace nad J-100 (Nubirą) w 1993 roku rozpoczęto równolegle z modelami T-100 i V-100. Daewoo Nubira miała zastąpić mocno przestarzałe Espero. Produkcja ruszyła już w lutym 1997 roku i początkowo produkowano tylko Nubiry sedan. Odmiana kombi o nazwie Spagon pojawiła się w koreańskiej ofercie 4 miesiące później, natomiast odmiana 5d hatchback (nazwana D5) dopiero we wrześniu 1998 roku. W Europie Nubira debiutowała na targach we Frankfurcie w 1997 roku. Końcem 1998 roku do oferty dołączyła odmiana Van. Na początku 1999 w Nubirze I wprowadzono minimalne zmiany a mimo to już w marcu 1999  roku pokazano w Korei kolejną, nową generację Nubiry.

_______

Czytaj więcej w artykule


     Daewoo Musso

Początki Musso miały miejsce w sierpniu 1993 roku, kiedy to model ten miał swoją światową premierę. Na początku 1998 roku koncern Daewoo wykupił 51,9% udziałów SsangYong Motor Co. W marcu Daewoo przystosowało linie produkcyjne w Lublinie do produkcji Musso i Korando (w miejsce Nexii). W połowie 1998 roku Musso przeszło face lifting, ciut później model pojawił się jako Daewoo Musso, którego sprzedaż w Europie ruszyła w 1999 roku i trwała do początku 2002 roku. Potem ponownie jako SsangYong do 2005. Wcześniej, bo w 2002 roku debiut miała wersja pick-up o nazwie Musso Sports - produkowana do 2006. W latach 2008-2011 zwykłe Musso występowało jako Таgaz Road Partner, ale tylko w Rosji.

     Daewoo Nubira II

Prace nad Nubirą II rozpoczęto w 1997 roku, a więc w tym roku w którym debiutowała pierwsza generacja. Efektem tego był koreański debiut Daewoo Nubiry II już w marcu 1999 roku. W Europie auto można było kupić od połowy roku, a w Polsce Drzwi Otwarte odbyły się w połowie września. W grudniu ruszyła produkcja Nubiry II na Żeraniu. Z wielu różnych krajów (w tym z Polski, UK czy USA) wycofano nadwozie hatchback. W Korei natomiast występowała tylko odmiana sedan. W 2001 roku kombi otrzymało inne tylne światła i była to w zasadzie jedyna zmiana przez cały okres produkcyjny. Ostatnie Nubiry II pochodzą z marca 2003 roku. Następcą była Nubira III / Lacetti.

_______

Czytaj więcej w artykule


     Daewoo Lanos

Lanos zaczął być produkowany w Korei w listopadzie 1996 roku, początkowo tylko jako sedan. Hatchbacki (Romeo i Juliet) zadebiutowały w maju 1997. W tym samym miesiącu auto miało swoją europejską premierę we Frankfurcie. Wiosną 2000 roku Lanos przeszedł drobny face lifting oraz pojawiła się również znana limitowana wersja - Sport (oferowana do 2001). W kwietniu 2000 roku w Korei debiutował Lanos II w wersji- prawie to samo co Lanos FL. Daewoo Lanos w Europie i USA był dostępny do marca 2003 roku. W Polsce jednak Lanos był produkowany dalej, aż do 2004 roku, a potem jako FSO Lanos do października 2008 roku. Obecnie Lanosy produkuje już tylko ZAZ.

_______

Czytaj więcej w artykule


     Daewoo Nexia

Nexia, początkowo pod nazwą Cielo i tylko w wersji sedan miała swoją koreańską premierę w 1994 roku, więc tym samym oferowano ją równolegle z LeMansem. Rok później (w 1995) do oferty dodano hatchbacki. W Polsce auto zaczęto sprzedawać dopiero w połowie 1996 roku i montowano ją do marca 1998 roku. W Korei produkcja Nexii/ Cielo została zakończona w 1997 roku. Również bliżniaczy LeMans przestał być produkowany w 1997 roku. Po 1998 roku Nexię produkował tylko UZ-Daewoo. W 2008 roku w Uzbekistanie zadebiutowała nowa Nexia II, bazująca na poprzedniczce. Sprzedawana (wraz z Matizem II) była aż do 2011 roku. Później przemianowno ją na Chevroleta.

_______

Czytaj więcej w artykule


     Daewoo Leganza

Produkcję Leganzy w Korei rozpoczęto końcem marca 1997 roku. Europejską premierę miała podczas targów we Frankfurcie razem z Lanosem, Nubirą I i d'Artsem Concept. Aż do 2000 roku był to flagowy model marki, który zastąpił model Prince. Wiosną 2000 roku Leganza przeszła drobny i niewidoczny na pierwszy rzut oka face lifting. Były to zmiany kosmetyczne. Produkcję Leganzy zakończono w grudniu 2002 roku, a jej następcą był Magnus w Korei (od grudnia 1999) i Evanda w Europie (od 2002). W latach 1998-2000 w Rosji Leganza była sprzedawana też jako Doninvest Kondor.

_______

Czytaj więcej w artykule


     Daewoo Matiz I

Oficjalna prezentacja następcy Tico odbyła się w 1997 roku, ale to jeszcze nie był Matiz. To były trzy prototypy d'Arts. Na bazie d'Arts City powstał finalny Matiz, który debiutował w marcu 1998 roku w Korei. W Europie auto sprzedawano od czerwca 1998 roku, ale niestety nie w Polsce. U nas Daewoo Matiz I zaczął być produkowany we wrześniu 1999 roku, jednakże, pierwsze Matizy  pojawiły się w salonach późną zimą 1998 roku. Matiz I, wbrew pozorom był bardzo krótko produkowany (zaledwie 2 lata), bo już w kwietniu 2000 roku Daewoo zaprezentowało Matiza II. Ten jednak nie był u nas dostępny, dlatego też Matiz I w Polsce był oferowany aż do 2004 roku i kolejne 4 lata jako FSO.

_______

Czytaj więcej w nowym artykule


     Daewoo Espero

Espero w Korei zadebiutowało w sierpniu 1990 roku. Trzy lata później przeszło drobny face lifting polegający na zmienionym tylnym pasie świateł, innym wyposażeniu i innych kolorach. Pod koniec 1994 roku Daewoo wprowadziło Espero razem z Nexią do Europy, aby w styczniu 1995 roku na dobre rozpocząć promocję tych modeli. W Polsce sprzedaż Espero ruszyła dopiero w 1996 roku. W połowie 1997 roku całą produkcję i sprzedaż Espero zakończono zarówno w Korei jak i w Europie, gdyż następca, wyparł to przestarzałe auto. Mimo to, w Polsce Espero było produkowane dalej i najdłużej, bo aż do grudnia 1999 roku - to nawet ciut dłużej niż sprzedawano jego następcę.

_______

Czytaj więcej w artykule


     Daewoo Chairman (H)

Chairman pierwszy raz - jeszcze pod szyldem SsangYonga - został zaprezentowany dokładnie 14-ego października 1997 roku. Ale jako że już na samym początku 1998 roku Daewoo wykupiło aż 51,9% udziałów SsangYong Motor Co., ci zbyt długo nie nacieszyli się swoim nowym produktem, który, nawiasem mówiąc bazuje na modelu W124. Daewoo, po przejęciu udziałów, z produkcją Chairmana ruszyło końcem 1999 roku. Mało kto wie, że w Korei auto cały czas występowało w czterech (a nie dwóch, jak w Polsce) wersjach. Już w 2001 roku, Chairman powrócił do SsangYonga, tym samym auto przestało być dostępne w Europie. W 2003 roku Chairman przeszedł face lifting. Model ten, w kolejnej już generacji od 2008 roku, produkowany jest do dziś.

     Daewoo Tico

Debiut Daewoo Tico datuje się na maj 1991 roku. Przez cały okres produkcji, jego wersje zmieniały się kilkakrotnie. W 1996 roku Tico zaczęło być oficjalnie sprzedawane oraz produkowane w Polsce. Dużo wcześniej (od 1993 roku) Tico były sprowadzane z Korei przez prywatnego importera. W 1998 roku, Daewoo-FSO pokazało ''Nowe'' Tico, które wcale nie było nowe. Taka wersja była oferowana równolegle z wersją standardową i również do końca produkcji, która nastąpiła w kwietniu 2001 roku i to nie tylko w Polsce ale również w Korei. Mimo przestarzałej konstrukcji, Tico było oferowane niemal tak długo jak bliźniaczy Matiz I.

_______

Czytaj więcej w nowym artykule


     Daewoo Korando

Mimo, iż nazwa Korando pamięta jeszcze lata '80, generacja którą widać na zdjęciu, pierwszy raz została pokazana w maju 1995 roku. Był to jeszcze prototyp o nazwie KJ w kolorze morskim. Oficjalnie SsangYonga Korando w Korei zaprezentowano w lipcu 1996 roku, a już dwa miesiące później ruszyła ich masowa produkcja. Na początku 1998 roku, Daewoo przejęło część udziałów SsangYonga, w tym prawo do produkcji a także sprzedawania ich modeli pod swoim szyldem. W ten oto sposób w 1999 roku pojawił się Daewoo Korando. Produkowany do 2002 roku (w UK do 2001) model nigdy nie odniósł sukcesu, Po 2002 roku, Korando znów było oferowane jako SsangYong, aż do 2006 roku. W 2010 roku pojawił się następca.

     Prototypy Daewoo

W latach 1993-2000 Daewoo pokazało oficjalnie przynajmniej 37 prototypów. Najwięcej w 1997 roku, bo aż 12. Wśród nich było wiele udanych i ładnych prototypów, takich jak Bucrane, Shiraz, Mirae, Musiro, No.1 czy Mya (na zdjęciu). Poza nimi było też kilka dość kontrowersyjnie wyglądających (DMS-1, Joyster czy No.2) ale niektórym mogą się one podobać. Koncern Daewoo eksperymentował też z całkiem rasowymi oraz elektrycznymi wersjami seryjnych modeli, przez co powstały prototypy takie jak: Lanos, Nubira i Leganza GTI, DEV2, DEV5, DEV 5-5, NGV-3, DFC-1 i wiele więcej. Najwięcej razy prezentowano Joystera.

_______

Czytaj więcej o prototypach: Bucrane, DMS-1, Joyster i Mantica w artykułach


     Daewoo Tacuma / Rezzo

Prototypy Tacumy pokazano w sierpniu 1999 roku w Europie. Debiut gotowego modelu nastapił 7 stycznia 2000 roku w Korei. W Europie auto było dostępne od jesieni 2000 roku, w Polsce od stycznia 2001. Daewoo Tacuma w trzech krajach występowała pod nazwą Rezzo (od Resolutely) - w Korei, Niemczech oraz we Francji. Wszędzie indziej była to Tacuma. W kwietniu 2003 roku minivan przeszedł drobny face lifting. Od 2005 roku (już jako Chevrolet) nazywany tylko Rezzo (albo Vivant). Produkcję zakończono w 2009 roku. Rezzo można było kupić w konfiguracji siedmio-osobowej.

_______

Czytaj więcej w artykule


     Daewoo-FSO Polonez +

Daewoo stało się właścicielem FSO w 1996 roku, tym samym weszło w posiadanie Polonezów które rok później (w kwietniu) na mocy zobowiązań koncernu wobec FSO zostały nieco zmodernizowane i dodatkowo nazwane ''Plus''. Dotyczyło to Caro, Atu, Cargo i Trucka. W 1998 roku zmieniono klamki zewnętrzne, wycofano silnik 1,4 i zaprezentowano P-120 czyli prototyp Poloneza Kombi. Ten zaś debiutował w kwietniu 1999 roku. W 2000 roku zmieniono tylną blednę w Atu Plusie, wycofano silnik GLi i odświeżono gamę kolorów, dodając wiele kolorów z Daewoo Matiza. Potem zaniechano kolejnych zmian. Produkcję osobowych wersji Plusa zaprzestano w kwietniu 2002 roku. Natomiast Truck Plus był produkowany do marca 2003 

     Trochę o stronie darewnoo.pl

Wszystko zaczęło się końcem 2010 roku, kiedy to domena www.darewnoo.pl została przeze mnie zarejestrowana. Oficjalne otwarcie strony nastąpiło w dniu 5 styczeń 2011 roku. Początkowo strona była bardzo uboga. Mimo to, poświęcałem (i dalej poświęcam) jej bardzo dużo czasu, aby ją doskonalić, urozmaicać i wzbogacać o nowe informacje. Strona poświęcona jest modelom Daewoo z lat 1991-2001, a więc: Tico, Matiz, Nexia, Lanos, Espero, Nubira, Leganza, Tacuma oraz prototypom z lat 1995-2000. Jest też kilka wzmianek o takich modelach jak Musso, Korando, Chairman czy Polonez Plus. Strona mniej więcej raz na rok przechodzi spore zmiany graficzne i związane z treścią na niej. I tak na przykład: w 2011 dodałem 9 pełnych artykułów i forum. W 2012 roku na darewnoo.pl zmian było nie dużo i były czysto kosmetyczne. Został też wydany pierwszy kalendarz w ilości sześciu sztuk. W 2013 natomiast na stronie zrobiłem pierwszy header wykonany we Flashu a także zabrałem się za ponowne pisanie artykułów dla modeli Tico i Matiz. Artykuły te są nawet do 3x dłuższe niż poprzednio. Ponadto na nowo przygotowałem bardzo porządnie zrobiony spis lakierów Daewoo w aż 15-stu modelach. Spis ten to najpopularniejsza obecnie rzecz na stronie. Rok 2014 to czas największych do tej pory zmian. Poza takimi drobiazgami jak Site Map czy poprawie artykułów z 2011 roku, na stronie pojawiła się bardzo rozbudowana Chronologia z podziałami dziesięciu modeli na wszystkie wersje, dodałem do publicznego wglądu moje archiwum zdjęć i zdjęć prasowych Daewoo, a tych jest w sumie nieco ponad 5000 oraz gruntownie zmodernizowałem menu w działach z artykułami oraz dział ''Galeria zdjęć prototypów z targów''. Na koniec, największa zmiana graficzna od czasów istnienia strony. Nowy design wygląda nowocześniej, czytelniej ale wciąż pozostał praktyczny, więc nie ma problemu z odnalezieniem odpowiednich informacji. Na deser kalendarz na rok 2015, który został wydrukowany w największej do tej pory ilości.  Strona od zawsze utrzymywana jest w tonacji fioletowo-czarnej z dodatkiem szarego. Zdaje sobie sprawę, że wygląda ona dość ponuro, ale jest rozpoznawalna i - co ważne dla nocnych marków - nie męczy tak oczów w nocy jak witryny z białym tłem. Widoczne w tle zdjęcie z fioletowym Lanosem to zdjęcie rozpoznawcze strony darewnoo.pl - nazwa ta wywodzi się od mojego nicku, który z kolei jest połączeniem wyrazów Daewoo i drewno. Mimo, że drewno mało ma wspólnego z Daewoo, nick ten symbolizuje oryginalność, pomysłowość a jednocześnie przywiązanie do marki Daewoo. Nick ten jest bardzo rozpoznawalny i pierwszy raz użyłem go na Polskim Forum Daewoo w 2009 roku. Potem na kolejnych forach aż wreszcie stworzyłem własną stronę. Darewnoo.pl dzieli się jeszcze na trzy inne podstrony: mods.darewnoo.pl (otworzona w czerwcu 2012 roku) która osiąga największą popularność i zawiera różne modele Daewoo do gier głównie z serii GTA, press.darewnoo.pl (otworzona we wrześniu 2012 roku), na której można znaleźć bardzo dużo zdjęć prasowych Daewoo i logotypy oraz games.darewnoo.pl (otworzona we wrześniu 2013 roku) na której możesz pograć w gry flashowe z Daewoo mojego autorstwa. Więcej o tym poczytasz na każdej z wymienionych podstronach w zakładce ''Wstęp''.

darewnoo.pl

Twoje źródło wiedzy o Daewoo

Last update: 22.01.2021

DAREWNOO BROCHURES COLLECTION

 

I invite you to get familiar with my private collection of brochures, press kits, magazines and other original press materials! The collection consists mainly of Daewoo cars (around 90%) but I also have brochures of different car makes, listed below:

 

Daewoo - cars Daewoo - trucks / heavy GM Daewoo
Chevrolet different manufacturers

 

All materials are original and come from the manufacturers, they aren’t scans or copies. They come from all of Europe, USA and even Korea. The collection began in 2011 Since May 2018 it’s available on www.darewnoo.pl and it’s still growing. It spans from 1988 to 2010 model years, but mainly they come from late 90’s. Website section of "darewnoo brochures collection" has been fully translated from Polish to English in January 2021. Polish version isn't available.

 

Check real photos of my collection!

 

I'm looking for Daewoo brochures, press kits, press photos etc. for my collection. If you have, just contact to me. Moreover, for a fee I can make a scan of any item from collection, details on my e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

 

DAEWOO - PASSENGER CARS* [fully translated]

 

BROCHURES AND LEAFLETS (400)

 

#1 Tico, Matiz I, Matiz II, Nexia, Lanos, Espero/Aranos

#2 Nubira I, Nubira II, Leganza, Tacuma/Rezzo, Polonez, Musso, Korando, Chairman

#3 concept cars, range, other

 

PRESS PHOTOS (412)

 

#1 Tico, Matiz I, Matiz II, Nexia, Lanos

#2 Espero/Aranos, Nubira I, Nubira II, Leganza, Tacuma/Rezzo

#3 Musso, Korando, Chairman, concept cars, range, other

 

PRESS INFORMATION (332)

 

#1 1994-1995

#2 1996

#3 1997

#4 1998

#5 1999-2000

#6 2001-2002

 

OTHER MATERIALS 

 

Press kits and books (30)

Slides 35mm (85)

CD-ROM and floppy disks (21)

Price lists (150)

Magazines / newpapers** (36)

Posters and gadgets (49)

 

* from 1991-2002: Tico, Matiz, Nexia, Lanos, Kalos, Espero, Nubira, Leganza, Evanda, Polonez Plus, Tacuma, Musso, Korando, Rexton, Chairman, Damas, concepts.

** In this tab you can also find "Kalejdoskop" (2003+) with FSO logo counted as Daewoo. Other FSO materials can be found under „different manufacturers”.

The numbers in brackets do not count duplicates of brochures, flyers, photos and other items.

 

 

 

DAEWOO - TRUCK / HEAVY* [fully translated]

 

BROCHURES AND LEAFLETS (61)

 

#1 Lublin, Avia

#2 Excavators, forklifts, bulldozers

 

OTHER MATERIALS 

 

Price lists and magazines (9)

 

* models: Lublin II, Lublin 3, Avia, Avia D-Line, Novus, SOLAR 450-III, SOLAR 400LC-III, SOLAR 330-III, SOLAR 280LC-III, SOLAR 220LC-III, SOLAR 130-III, DH450, DH320, DH280, DH220LC, DH170, DH130-2, DH30, DH200W, DH130W, DH50W, DH50, SOLAR 55, SOLAR 035, SOLAR 030, SOLAR 025, SOLAR 015, SOLAR 007, SOLAR 200W-III, SOLAR 170W-III, SOLAR 130W-III, SOLAR 50W-III, MEGA 400-III, MEGA 400, MEGA 300, MEGA 200, DD80, D50, D60, D70

The numbers in brackets do not count duplicates of brochures, flyers, photos and other items.

 

 

 

GM DAEWOO* [fully translated]

 

BROCHURES AND LEAFLETS (49)

 

Matiz II, Kalos, Lacetti, Nubira III, Evanda, Tosca, Tacuma

 

PRESS PHOTOS (45)

 

Matiz II, Kalos, Lacetti, Nubira, Evanda, Tacuma

 

OTHER MATERIALS 

 

Press kits and information (38)

 

* models from 2003-09: Matiz, Kalos, Nubira III, Lacetti, Evanda, Tosca, Tacuma. You can find also Daewoo models from 2002, already signed by GM Daewoo logo.

The numbers in brackets do not count duplicates of brochures, flyers, photos and other items.

 

 

 

 

CHEVROLET* [fully translated]

 

BROCHURES AND LEAFLETS (45)

 

Matiz, Spark, Kalos, Aveo, Nubira, Lacetti, Optra, Cruze, Evanda, Epica, Tacuma, Captiva, HHR

 

OTHER MATERIALS 

 

Press kits, information, photos and magazines (18)

 

* models from 2004-2010: Matiz, Spark, Kalos, Aveo, Nubira, Lacetti, Optra, Cruze, Evanda, Epica, Tacuma, Rezzo, Captiva, HHR

The numbers in brackets do not count duplicates of brochures, flyers, photos and other items.

 

 

 

 

OTHER MANUFACTURES (FSO, Pontiac, SsangYong) [fully translated]

 

BROCHURES AND LEAFLETS (5)

 

FSO Polonez, Pontiac LeMans, SsangYong Rodius

 

 

 

 

CHANGELOG*

 

2021

01.2020......I added fully translation from Polish to English, fixed minor mistakes, fixed missing size of 14 photos, removed outdated statistics, edited menu text


2020

12.2020......Daewoo: 29 brochures, 2 press kits, 20 slides, 8 press photos, 3 CD-ROMs, 1 floppy, 6 price lists and 1 magazine; GM Daewoo: 9 brochures, 1 CD-ROM

10.2020......Daewoo: 7 brochures and 1 magazine; GM Daewoo: 1 brochure

09.2020......Daewoo: 22 brochures, 1 price list, 1 magazine and 5 gadgets; GM Daewoo: 1 brochure

08.2020......Daewoo: 13 brochures and 3 price lists; GM Daewoo: 7 brochures and 4 price lists; Chevrolet: 2 brochures

07.2020......I checked all the floppy disks again - it turns out that they are still working (previously there was information that they do not work)

07.2020......Daewoo: 2 brochures i 2 CD-ROMs

06.2020......Daewoo: 2 magazines, 1 blinder + 117 pages of press information; FSO: 1 magazine

06.2020......I made some minor changes to the website, added "reference numbers" to the brochure of models: Daewoo and GM Daewoo

06.2020......Daewoo: 61 brochures, 24 leaflets, 4 gadgets, 117 price lists, 1 book; Daewoo: 1 brochure, 3 price lists; GM Daewoo: 17 brochures; FSO: 4 magazines

03.2020......Daewoo: 8 brochures, 47 press photos, 9 slides, 4 press kits

02.2020......Daewoo: 1 brochure, 6 magazines, 11 press photos, 1 price list; GM Daewoo: 1 brochure, 3 press photos

01.2020......Daewoo: 2 flags; FSO: 2 magazines

01.2020......Daewoo: 3 brochures, press information, 36 press photos - from a former DWTC employee, Ginger Ostle


2019

11.2019......Daewoo: 3 press kits, 3 brochures; GM Daewoo: 3 press kits

11.2019......Daewoo: 3 magazines, 2 posters, gadgets

09.2019......Daewoo: 2 brochures, 1 leaflet, 1 press kit (7 press information and 5 press photos), 1 magazine, 5 VHS cassettes

05.2019......Daewoo: 4 brochures, 2 CD-ROMs; Doninvest: 3 brochures

03.2019......3 brochures Chevrolet (Lacetti)

03.2019......4 brochures Chevrolet (Evanda)


2018

06.2018......Daewoo: 20 brochures and 1 VHS cassette; FSO: 1 brochure

06.2018......Daewoo: 50 press photos and 3 brochures

06.2018......5 brochures (Polonez), 1 magazine (Daewoo)

06.2018......4 brochures Daewoo (Espero, Lanos, Polonez)

02.2018......Daewoo: 1 brochure i 1 magazine


2017

06.2017......Daewoo: 48 brochures, 6 press kits, 1 CD-ROM and 6 magazines; GM Daewoo: 9 brochures; more than 40 brochures of Daewoo and Chevrolet

 

2016

06.2015......Daewoo: 1 brochure


2015

06.2015......Daewoo: 1 brochure, 1 magazine, 15 gadgets and 22 press photos; GM Daewoo: 1 brochure; SsangYong: 1 brochure


2014

06.2014......Daewoo: 11 brochures, 3 magazines, 2 press kits, 20 slides, 2 press information, 2 floppy disks, 1 book and 1 price list

 

2013

03.2013......Daewoo: 8 brochures and 26 price lists; Daewoo: 1 brochure

02.2013......Daewoo: 3 brochures and 1 magazine

01.2013......Daewoo: 12 brochures


2012

12.2012......Daewoo: 1 brochure

10.2012......Daewoo: 4 brochures

05.2012......Daewoo: 5 brochures and 1 magazine

 

2011

12.2011......Daewoo: 7 brochures

09.2011......Daewoo: 14 brochures

08.2011......Daewoo: 1 brochure, 1 press kit, 1 press information, 3 press photos

06.2011......Daewoo: 2 brochures

05.2011......Daewoo: 1 brochure, 1 press kit, 1 press information, 19 press photos and 1 floppy disk

05.2011......Daewoo: 4 brochures and 6 press photos

 

2010 (start)

10.2010......Daewoo: 27 brochures, 1 leaflet, 1 binder + 107 pages of press information

 

 

Legend: = I bought, = I sold, = website changes

Duplicates are not taken into account here. Daewoo in „changes” tab relates to passenger cars, trucks are marked green.

Items bought before june 2018 were listed on Polish Daewoo Forum, and in 2020 were moved to „changelog” tab.

 

 

All materials and scans are property of darewnoo. If you want to share it, give credits to ( http://www.darewnoo.pl/brochures/darewnoo-brochures ).

1) When making a list of brochures, flyers, photos, infos, magazines and other items I tried to describe them thoroughly, but still there may be mistakes because of the amount of them. I hope they are all correct, but you can always ask me.

2) The list above contains all items I have, so please dont ask about different brochures etc. because if it’s not on the list I don't have it.

3) If there is anything wrong on the page, let me know. If the letters are too small, use ctrl + scroll, but I don’t recommend going over 125%. The website was not made for mobile phones, the minimal resolution to view everything properly is 1024x600.

2021 © darewnoo

TAGS: brochure, brochurey, brochures, foldery, katalogi, reklamówki, ulotki, zdjęcia prasowe, press photos, press kit, zdjęcia, Daewoo, FSO, Daewoo-FSO Polonez, archiwum, brochure, DAEWOO brochures, brochures, poster, gadget, folder, catalog, catalogs, booklet, brošura, brožura, opuscolo, catalogue, prospectus, prospetto, prospecto, folleto, catálogo, 취지서, 브로셔, 목록, 대우, 시보레, photos, press, kit, cd, sliders, gadgets, poster, tico, matiz, nexia, lanos, espero, nubira, leganza, tacuma, rezzo, musso, korando, chairman, concepts, lublin, avia, chevrolet, fso

▲ Go to up