Get Adobe Flash player

Poniżej znajdziesz oficjalne i interesujące ciekawostki* dotyczące tego modelu i wersji. Zakładka "Ciekawostki" została dodatkowo rozbudowana o kilka segmentów, dzięki czemu łatwiej znaleźć konkretną informację. Ponadto, względem starej wersji strony, przy niektórych ciekawostkach pojawiły się obrazki ukazujące daną ciekawostkę, co jest nowością.

* Ciekawostki dla każdego modelu zostały napisane od nowa i jest ich dużo więcej niż na starej odsłonie mods.darewnoo.pl


Pod tą zakładką jest druga - kompletny przebieg prac nad tym modelem. Przebieg ten może być aktualny lub archiwalny (zależnie od informacji: "Model jest ukończony", "Prace nad modelem trwają..."). Tabelka z opisem aktualizacji przebiegu prac została podzielona na więcej kategorii, przez co nie ma już chaosu, który miał miejsce na starym, fioletowym mods.darewnoo.pl. Zarówno ciekawostki jak i postęp prac dotyczą pierwotnego modelu z GTA IV.

 

Możesz przejść od razu do zakładki:

Ciekawostki

Postęp prac

 

> Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1998 - ciekawostki

Rzeczy związane z www.mods.darewnoo.pl


• Początkowo ten model był wydany pojedynczo, ale później pojawił się w paczce.

Zmiany w zawartości finalnego folderu względem wcześniejszych modeli

• Był to pierwszy model, przy którym w archiwum pojawił się podział na foldery: PL, ENG, MODEL i SCREENS.

Testerzy i autorzy screenów


• Testerami jak i również autorami screenów byli: matizstyle, Valkir.

Elementy, które były planowane, ale nie zostały dodane

• Model miał mieć trójwymiarową blendę (patrz: pierwszy obrazek),

• Model miał mieć losowe przebiegi (na liczniku) (patrz: drugi obrazek),

• Model miał mieć losowe tablice rejestracyjne.

Elementy które w ogóle nie były planowane, ale zostały dodane


-

Elementy losowe

• Model ma elementy losowe.

Koszty


• Model był współfinansowany przez sponsorów.

Błędy w modelu

• Niska jakość tekstury kierownicy,

• Zbyt kanciaste zderzaki,

• Zbyt płaska przednia szyba,

• Źle nałożona tekstura meszka gałki skrzyni biegów.

Ciekawostki dotyczące okresu powstawania modelu


• Prace (z przerwami) nad tym modelem trwały od 28 stycznia do 18 marca 2013 roku.

• Prace nad Caro Plusem wystartowały dokładnie tego samego dnia co zakończenie prac nad poprzednim modelem - Joysterem.

Informacje odnośnie tablic rejestracyjnych

• Jest to nasz pierwszy model z prawidłową czcionką polskiej rejestracji. Model ten zapoczątkował też starszy, czarny typ rejestracji. CP na białej rejestracji to skrót od Caro Plus. 51 to przypadkowa liczba. Cyfry 0011 na czarnej rejestracji oznaczają jedenasty model z rzędu, który został wykonany na zlecenie mods.darewnoo.pl.

Model bazowy


• Był to model bazowy, na jego bazie powstało 11 innych wersji.

Różnice względem innej podwersji tego samego modelu

-

Oryginalne wymiary


• Model został zrobiony na podstawie oryginalnych wymiarów (4369 x 1420 x 1650).

Elementy i tekstury przygotowane własnoręcznie przez darewnoo

• tekstura tapicerki, rejestracji i zegarka

Pozostałe ciekawostki


• Oryginalne kolory do tego modelu były dobierane w sumie przez dwa tygodnie (patrz: pierwszy obrazek),

• Był to nasz pierwszy model z dwoma typami felg do wyboru,

• Był to pierwszy model, w którym tekstury końcowe były przeze mnie (darewnoo) poprawiane,

• Model został wydany aż w trzech wersjach. Pierwsza została opublikowana z dość poważymi bugami, ale szybko została usunięta i już dzień później pojawiła się wersja bez bugów o nazwie Final. Potem jednak, w ramach paczki Polonezów Plus pojawiła się wersja jeszcze bardziej dopracowana o nazwie V 2 (patrz: drugi obrazek),

• Podczas prac nad tym modelem, Lazlow wykonał nie ten panel klimatyzacji co potrzeba, gdyż zrobił dedykowany dla Polonezów po 2000 roku, a nie taki z lat 1997-1999. Został więc wykonany drugi, prawidłowy panel, ale ten pierwszy nie został skasowany i później znalazł swoje zastosowanie m.in. w Trucku Plus (patrz: trzeci obrazek),

• Alufelga dla tej wersji była robiona dwukrotnie, gdyż za pierwszym podejściem, bardziej przypominała ona kołpak Matiza niż dedykowany wzór, więc Lazlow przyznał się do tego błędu i wymodelował alufelgę od nowa (patrz: czwarty obrazek). Te same koła znalazły potem swoje zastosowanie w jednym z Lanosów '97.

 

> Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1998 - archiwalny postęp prac

Start

 

28.01.2013

 

1.02.2013

 

3.02.2013

 

5.02.2013

 

7.02.2013

 

10.02.2013

 

11.02.2013

 

14.02.2013

 

16.02.2013

 

17.02.2013

 

18.02.2013

 

21.02.2013

 

Przerwa w pracach...

 

3.03.2013

 

4.03.2013

 

5.03.2013

 

6.03.2013

 

7.03.2013

 

8.03.2013

 

11.03.2013

 

12.03.2013

 

14.03.2013

 

17.03.2013

 

18.03.2013

 

Model jest ukończony