Daewoo Matiz II

Druga generacja popularnego Matiza nigdy nie doczekała się produkcji i sprzedaży w Polsce. Daewoo Matiz II zadebiutował na początku 2000 roku podczas targów w Genewie. W Korei sprzedaż rozpoczęła się już w sierpniu 2000 roku, natomiast kilka miesięcy później w całej Europie (z wyjątkiem Polski). Wiosną 2002 roku do palety silnikowej Matiza II dodano jednostkę benzynową 1.0 litra. W 2003 roku zmieniono logotyp na GM Daewoo. Blisko dwa lata później,zadebiutował następca Matiza II - Spark. Dodatkowo Matiz II w latach 2004-2005 był sprzedawany również jako Chevrolet i Pontiac.

     Daewoo Nubira I

Prace nad J-100 (Nubirą) w 1993 roku rozpoczęto równolegle z modelami T-100 i V-100. Daewoo Nubira miała zastąpić mocno przestarzałe Espero. Produkcja ruszyła już w lutym 1997 roku i początkowo produkowano tylko Nubiry sedan. Odmiana kombi o nazwie Spagon pojawiła się w koreańskiej ofercie 4 miesiące później, natomiast odmiana 5d hatchback (nazwana D5) dopiero we wrześniu 1998 roku. W Europie Nubira debiutowała na targach we Frankfurcie w 1997 roku. Końcem 1998 roku do oferty dołączyła odmiana Van. Na początku 1999 w Nubirze I wprowadzono minimalne zmiany a mimo to już w marcu 1999  roku pokazano w Korei kolejną, nową generację Nubiry.

_______

Czytaj więcej w artykule


     Daewoo Musso

Początki Musso miały miejsce w sierpniu 1993 roku, kiedy to model ten miał swoją światową premierę. Na początku 1998 roku koncern Daewoo wykupił 51,9% udziałów SsangYong Motor Co. W marcu Daewoo przystosowało linie produkcyjne w Lublinie do produkcji Musso i Korando (w miejsce Nexii). W połowie 1998 roku Musso przeszło face lifting, ciut później model pojawił się jako Daewoo Musso, którego sprzedaż w Europie ruszyła w 1999 roku i trwała do początku 2002 roku. Potem ponownie jako SsangYong do 2005. Wcześniej, bo w 2002 roku debiut miała wersja pick-up o nazwie Musso Sports - produkowana do 2006. W latach 2008-2011 zwykłe Musso występowało jako Таgaz Road Partner, ale tylko w Rosji.

     Daewoo Nubira II

Prace nad Nubirą II rozpoczęto w 1997 roku, a więc w tym roku w którym debiutowała pierwsza generacja. Efektem tego był koreański debiut Daewoo Nubiry II już w marcu 1999 roku. W Europie auto można było kupić od połowy roku, a w Polsce Drzwi Otwarte odbyły się w połowie września. W grudniu ruszyła produkcja Nubiry II na Żeraniu. Z wielu różnych krajów (w tym z Polski, UK czy USA) wycofano nadwozie hatchback. W Korei natomiast występowała tylko odmiana sedan. W 2001 roku kombi otrzymało inne tylne światła i była to w zasadzie jedyna zmiana przez cały okres produkcyjny. Ostatnie Nubiry II pochodzą z marca 2003 roku. Następcą była Nubira III / Lacetti.

_______

Czytaj więcej w artykule


     Daewoo Lanos

Lanos zaczął być produkowany w Korei w listopadzie 1996 roku, początkowo tylko jako sedan. Hatchbacki (Romeo i Juliet) zadebiutowały w maju 1997. W tym samym miesiącu auto miało swoją europejską premierę we Frankfurcie. Wiosną 2000 roku Lanos przeszedł drobny face lifting oraz pojawiła się również znana limitowana wersja - Sport (oferowana do 2001). W kwietniu 2000 roku w Korei debiutował Lanos II w wersji- prawie to samo co Lanos FL. Daewoo Lanos w Europie i USA był dostępny do marca 2003 roku. W Polsce jednak Lanos był produkowany dalej, aż do 2004 roku, a potem jako FSO Lanos do października 2008 roku. Obecnie Lanosy produkuje już tylko ZAZ.

_______

Czytaj więcej w artykule


     Daewoo Nexia

Nexia, początkowo pod nazwą Cielo i tylko w wersji sedan miała swoją koreańską premierę w 1994 roku, więc tym samym oferowano ją równolegle z LeMansem. Rok później (w 1995) do oferty dodano hatchbacki. W Polsce auto zaczęto sprzedawać dopiero w połowie 1996 roku i produkowano do marca 1998 roku. W Korei produkcja Nexii/ Cielo została zakończona w 1997 roku. Również bliżniaczy LeMans przestał być produkowany w 1997 roku. Po 1998 roku Nexię produkował tylko UZ-Daewoo. W 2008 roku w Uzbekistanie zadebiutowała nowa Nexia II, bazująca na poprzedniczce. Sprzedawana (wraz z Matizem II) była aż do 2011 roku. Później przemianowno ją na Chevroleta.

_______

Czytaj więcej w artykule


     Daewoo Leganza

Produkcję Leganzy w Korei rozpoczęto końcem marca 1997 roku. Europejską premierę miała podczas targów we Frankfurcie razem z Lanosem, Nubirą I i d'Artsem Concept. Aż do 2000 roku był to flagowy model marki, który zastąpił model Prince. Wiosną 2000 roku Leganza przeszła drobny i niewidoczny na pierwszy rzut oka face lifting. Były to zmiany kosmetyczne. Produkcję Leganzy zakończono w grudniu 2002 roku, a jej następcą był Magnus w Korei (od grudnia 1999) i Evanda w Europie (od 2002). W latach 1998-2000 w Rosji Leganza była sprzedawana też jako Doninvest Kondor.

_______

Czytaj więcej w artykule


     Daewoo Matiz I

Oficjalna prezentacja następcy Tico odbyła się w 1997 roku, ale to jeszcze nie był Matiz. To były trzy prototypy d'Arts. Na bazie d'Arts City powstał finalny Matiz, który debiutował w marcu 1998 roku w Korei. W Europie auto sprzedawano od czerwca 1998 roku, ale niestety nie w Polsce. U nas Daewoo Matiz I zaczął być produkowany we wrześniu 1999 roku, jednakże, pierwsze Matizy  pojawiły się w salonach późną zimą 1998 roku. Matiz I, wbrew pozorom był bardzo krótko produkowany (zaledwie 2 lata), bo już w kwietniu 2000 roku Daewoo zaprezentowało Matiza II. Ten jednak nie był u nas dostępny, dlatego też Matiz I w Polsce był oferowany aż do 2004 roku i kolejne 4 lata jako FSO.

_______

Czytaj więcej w nowym artykule


     Daewoo Espero

Espero w Korei zadebiutowało w sierpniu 1990 roku. Trzy lata później przeszło drobny face lifting polegający na zmienionym tylnym pasie świateł, innym wyposażeniu i innych kolorach. Pod koniec 1994 roku Daewoo wprowadziło Espero razem z Nexią do Europy, aby w styczniu 1995 roku na dobre rozpocząć promocję tych modeli. W Polsce sprzedaż Espero ruszyła dopiero w 1996 roku. W połowie 1997 roku całą produkcję i sprzedaż Espero zakończono zarówno w Korei jak i w Europie, gdyż następca, wyparł to przestarzałe auto. Mimo to, w Polsce Espero było produkowane dalej i najdłużej, bo aż do grudnia 1999 roku - to nawet ciut dłużej niż sprzedawano jego następcę.

_______

Czytaj więcej w artykule


     Daewoo Chairman (H)

Chairman pierwszy raz - jeszcze pod szyldem SsangYonga - został zaprezentowany dokładnie 14-ego października 1997 roku. Ale jako że już na samym początku 1998 roku Daewoo wykupiło aż 51,9% udziałów SsangYong Motor Co., ci zbyt długo nie nacieszyli się swoim nowym produktem, który, nawiasem mówiąc bazuje na modelu W124. Daewoo, po przejęciu udziałów, z produkcją Chairmana ruszyło końcem 1999 roku. Mało kto wie, że w Korei auto cały czas występowało w czterech (a nie dwóch, jak w Polsce) wersjach. Już w 2001 roku, Chairman powrócił do SsangYonga, tym samym auto przestało być dostępne w Europie. W 2003 roku Chairman przeszedł face lifting. Model ten, w kolejnej już generacji od 2008 roku, produkowany jest do dziś.

     Daewoo Tico

Debiut Daewoo Tico datuje się na maj 1991 roku. Przez cały okres produkcji, jego wersje zmieniały się kilkakrotnie. W 1996 roku Tico zaczęło być oficjalnie sprzedawane oraz produkowane w Polsce. Dużo wcześniej (od 1993 roku) Tico były sprowadzane z Korei przez prywatnego importera. W 1998 roku, Daewoo-FSO pokazało ''Nowe'' Tico, które wcale nie było nowe. Taka wersja była oferowana równolegle z wersją standardową i również do końca produkcji, która nastąpiła w kwietniu 2001 roku i to nie tylko w Polsce ale również w Korei. Mimo przestarzałej konstrukcji, Tico było oferowane niemal tak długo jak bliźniaczy Matiz I.

_______

Czytaj więcej w nowym artykule


     Daewoo Korando

Mimo, iż nazwa Korando pamięta jeszcze lata '80, generacja którą widać na zdjęciu, pierwszy raz została pokazana w maju 1995 roku. Był to jeszcze prototyp o nazwie KJ w kolorze morskim. Oficjalnie SsangYonga Korando w Korei zaprezentowano w lipcu 1996 roku, a już dwa miesiące później ruszyła ich masowa produkcja. Na początku 1998 roku, Daewoo przejęło część udziałów SsangYonga, w tym prawo do produkcji a także sprzedawania ich modeli pod swoim szyldem. W ten oto sposób w 1999 roku pojawił się Daewoo Korando. Produkowany do 2002 roku (w UK do 2001) model nigdy nie odniósł sukcesu, Po 2002 roku, Korando znów było oferowane jako SsangYong, aż do 2006 roku. W 2010 roku pojawił się następca.

     Prototypy Daewoo

W latach 1993-2000 Daewoo pokazało oficjalnie przynajmniej 37 prototypów. Najwięcej w 1997 roku, bo aż 12. Wśród nich było wiele udanych i ładnych prototypów, takich jak Bucrane, Shiraz, Mirae, Musiro, No.1 czy Mya (na zdjęciu). Poza nimi było też kilka dość kontrowersyjnie wyglądających (DMS-1, Joyster czy No.2) ale niektórym mogą się one podobać. Koncern Daewoo eksperymentował też z całkiem rasowymi oraz elektrycznymi wersjami seryjnych modeli, przez co powstały prototypy takie jak: Lanos, Nubira i Leganza GTI, DEV2, DEV5, DEV 5-5, NGV-3, DFC-1 i wiele więcej. Najwięcej razy prezentowano Joystera.

_______

Czytaj więcej o prototypach: Bucrane, DMS-1, Joyster i Mantica w artykułach


     Daewoo Tacuma / Rezzo

Prototypy Tacumy pokazano w sierpniu 1999 roku w Europie. Debiut gotowego modelu nastapił 7 stycznia 2000 roku w Korei. W Europie auto było dostępne od jesieni 2000 roku, w Polsce od stycznia 2001. Daewoo Tacuma w trzech krajach występowała pod nazwą Rezzo (od Resolutely) - w Korei, Niemczech oraz we Francji. Wszędzie indziej była to Tacuma. W kwietniu 2003 roku minivan przeszedł drobny face lifting. Od 2005 roku (już jako Chevrolet) nazywany tylko Rezzo (albo Vivant). Produkcję zakończono w 2009 roku. Rezzo można było kupić w konfiguracji siedmio-osobowej.

_______

Czytaj więcej w artykule


     Daewoo-FSO Polonez +

Daewoo stało się właścicielem FSO w 1996 roku, tym samym weszło w posiadanie Polonezów które rok później (w kwietniu) na mocy zobowiązań koncernu wobec FSO zostały nieco zmodernizowane i dodatkowo nazwane ''Plus''. Dotyczyło to Caro, Atu, Cargo i Trucka. W 1998 roku zmieniono klamki zewnętrzne, wycofano silnik 1,4 i zaprezentowano P-120 czyli prototyp Poloneza Kombi. Ten zaś debiutował w kwietniu 1999 roku. W 2000 roku zmieniono tylną blednę w Atu Plusie, wycofano silnik GLi i odświeżono gamę kolorów, dodając wiele kolorów z Daewoo Matiza. Potem zaniechano kolejnych zmian. Produkcję osobowych wersji Plusa zaprzestano w kwietniu 2002 roku. Natomiast Truck Plus był produkowany do marca 2003 

     Trochę o stronie darewnoo.pl

Wszystko zaczęło się końcem 2010 roku, kiedy to domena www.darewnoo.pl została przeze mnie zarejestrowana. Oficjalne otwarcie strony nastąpiło w dniu 5 styczeń 2011 roku. Początkowo strona była bardzo uboga. Mimo to, poświęcałem (i dalej poświęcam) jej bardzo dużo czasu, aby ją doskonalić, urozmaicać i wzbogacać o nowe informacje. Strona poświęcona jest modelom Daewoo z lat 1991-2001, a więc: Tico, Matiz, Nexia, Lanos, Espero, Nubira, Leganza, Tacuma oraz prototypom z lat 1995-2000. Jest też kilka wzmianek o takich modelach jak Musso, Korando, Chairman czy Polonez Plus. Strona mniej więcej raz na rok przechodzi spore zmiany graficzne i związane z treścią na niej. I tak na przykład: w 2011 dodałem 9 pełnych artykułów i forum. W 2012 roku na darewnoo.pl zmian było nie dużo i były czysto kosmetyczne. Został też wydany pierwszy kalendarz w ilości sześciu sztuk. W 2013 natomiast na stronie zrobiłem pierwszy header wykonany we Flashu a także zabrałem się za ponowne pisanie artykułów dla modeli Tico i Matiz. Artykuły te są nawet do 3x dłuższe niż poprzednio. Ponadto na nowo przygotowałem bardzo porządnie zrobiony spis lakierów Daewoo w aż 15-stu modelach. Spis ten to najpopularniejsza obecnie rzecz na stronie. Rok 2014 to czas największych do tej pory zmian. Poza takimi drobiazgami jak Site Map czy poprawie artykułów z 2011 roku, na stronie pojawiła się bardzo rozbudowana Chronologia z podziałami dziesięciu modeli na wszystkie wersje, dodałem do publicznego wglądu moje archiwum zdjęć i zdjęć prasowych Daewoo, a tych jest w sumie nieco ponad 5000 oraz gruntownie zmodernizowałem menu w działach z artykułami oraz dział ''Galeria zdjęć prototypów z targów''. Na koniec, największa zmiana graficzna od czasów istnienia strony. Nowy design wygląda nowocześniej, czytelniej ale wciąż pozostał praktyczny, więc nie ma problemu z odnalezieniem odpowiednich informacji. Na deser kalendarz na rok 2015, który został wydrukowany w największej do tej pory ilości.  Strona od zawsze utrzymywana jest w tonacji fioletowo-czarnej z dodatkiem szarego. Zdaje sobie sprawę, że wygląda ona dość ponuro, ale jest rozpoznawalna i - co ważne dla nocnych marków - nie męczy tak oczów w nocy jak witryny z białym tłem. Widoczne w tle zdjęcie z fioletowym Lanosem to zdjęcie rozpoznawcze strony darewnoo.pl - nazwa ta wywodzi się od mojego nicku, który z kolei jest połączeniem wyrazów Daewoo i drewno. Mimo, że drewno mało ma wspólnego z Daewoo, nick ten symbolizuje oryginalność, pomysłowość a jednocześnie przywiązanie do marki Daewoo. Nick ten jest bardzo rozpoznawalny i pierwszy raz użyłem go na Polskim Forum Daewoo w 2009 roku. Potem na kolejnych forach aż wreszcie stworzyłem własną stronę. Darewnoo.pl dzieli się jeszcze na trzy inne podstrony: mods.darewnoo.pl (otworzona w czerwcu 2012 roku) która osiąga największą popularność i zawiera różne modele Daewoo do gier głównie z serii GTA, press.darewnoo.pl (otworzona we wrześniu 2012 roku), na której można znaleźć bardzo dużo zdjęć prasowych Daewoo i logotypy oraz games.darewnoo.pl (otworzona we wrześniu 2013 roku) na której możesz pograć w gry flashowe z Daewoo mojego autorstwa. Więcej o tym poczytasz na każdej z wymienionych podstronach w zakładce ''Wstęp''.

darewnoo.pl

Twoje źródło wiedzy o Daewoo

MATERIAŁY NA SPRZEDAŻ

 

Poniżej znajdziesz zbiór wszystkich prospektów, ulotek, zdjęć, zestawów i innych materiałów, które są na sprzedaż. Póki co materiały na sprzedaż są zebrane tylko tutaj, ale istnieje możliwość, że wkrótce wystawię je też na aukcje internetowe - mogę to zrobić również na życzenie.

 

Szukasz konkretnego modelu? Użyj kombinacji klawiszy Ctrl+F po czym w okienko wpisz interesujący Cię model, np. polonez - wówczas przeglądarka podświetli Ci wszystkie materiały dotyczące tego samochodu.

Sprzedane prospekty zostały usunięte z poniższej listy. Tutaj możesz zobaczyć listę z poprzednich lat: LINK.

 

 

Dlaczego sprzedaję?


• Daewoo - osobowe: sprzedaję tylko i wyłącznie powtórki oraz materiały dotyczące modeli po 2001 roku (Kalos, Evanda).

 

• Daewoo - ciężarowe / GM Daewoo / Chevrolet / inne marki: sprzedaję, ponieważ w swojej kolekcji zbieram wyłącznie osobowe modele Daewoo z lat 1991-2001, dlatego też wszystkie materiały dotyczące tych marek są na sprzedaż. Wszedłem w ich posiadanie kupując hurtowo dużą ilość prospektów Daewoo, ale te inne marki nie są mi one potrzebne.

 

Jak kupić?


Jeśli jesteś zainteresowany danym prospektem, ulotką czy innym materiałem, możesz napisać do mnie maila ( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ) podając numer przedmiotu (np. #D-ZLS-004), wówczas podam Ci więcej szczegółów i wycenę. Możesz również poprosić abym dany przedmiot wystawił np. na Allegro. Istnieje też możliwość odbioru osobistego - zwłaszcza, jeśli mieszkasz na Podkarpaciu.

 

Więcej namiarów na mnie znajdziesz tutaj.

 

Ostatnia aktualizacja: 11-09-2019

 

DAEWOO - SAMOCHODY OSOBOWE

 

PROSPEKTY I ULOTKI

 

Numer przedmiotu Skan podglądowy Marka i model Ilość stron Kraj Stan* Powód sprzedaży
#D-PPTO-001

Daewoo Tico 2 PL bardzo dobry powtórka
#D-PPTO-004

Daewoo Tico 2 PL bardzo dobry powtórka
#D-PPTO-005

Daewoo Tico 2 PL dobry powtórka
#D-PPMZ-008

Daewoo Matiz I 2 PL bardzo dobry powtórka
#D-PPMZ-009

Daewoo Matiz I 2 PL bardzo dobry powtórka
#D-PPNX-012

Daewoo Nexia 2 PL bardzo dobry powtórka
#D-PPLS-013

Daewoo Lanos 8 (A5) PL bardzo dobry powtórka
#D-PPLS-015

Daewoo Lanos 2 PL bardzo dobry powtórka
#D-PPLS-016

Daewoo Lanos 2 PL bardzo dobry powtórka
#D-PPLS-017

Daewoo Lanos 2 PL dobry powtórka
#D-PPLS-019

Daewoo Lanos 2 PL dobry powtórka
#D-PPLS-020

Daewoo Lanos 4 PL dobry powtórka
#D-PNLS-054

Daewoo Lanos 2 DE dobry powtórka
#D-PPEO-021

Daewoo Espero 2 PL dobry powtórka
#D-PNEO-023

Daewoo Espero 24 DE dobry powtórka
#D-PPNB-024

Daewoo Nubira I 8 (A5) PL dobry powtórka
#D-PPNB-026

Daewoo Nubira I 2 PL bardzo dobry powtórka
#D-PPNB-027

Daewoo Nubira I 2 PL dobry powtórka
#D-PPNB-028

Daewoo Nubira I 2 PL bardzo dobry powtórka
#D-PPNB-030

Daewoo Nubira I 2 PL dobry powtórka
#D-PPNB-031

Daewoo Nubira I 2 PL bardzo dobry powtórka
#D-PPNA-034

Daewoo Nubira II 2 PL bardzo dobry powtórka
#D-PPNA-035

Daewoo Nubira II 2 PL bardzo dobry powtórka
#D-PSNA-038

Daewoo Nubira II 2 SK dobry powtórka
#D-PPNA-040

Daewoo Nubira II 2 PL dobry powtórka
#D-PPLA-042

Daewoo Leganza 2 PL dobry powtórka
#D-PPLA-043

Daewoo Leganza 2 PL dobry powtórka
#D-PUCM-051

Daewoo Mirae Concept 8 UK dobry powtórka
#D-PHXX-055

Daewoo Matiz I, Lanos, Nubira II, Leganza 8 NL dobry powtórka
#D-PHXX-056

Daewoo Nexia, Espero 8 NL dobry powtórka

 

ZDJĘCIA PRASOWE

 

Numer przedmiotu Skan podglądowy Marka i model Stan* Powód sprzedaży Uwagi
#D-ZTO-000

Daewoo Tico bardzo dobry powtórka -
#D-ZMZ-001

Daewoo Matiz I średni powtórka -
#D-ZMZ-002

Daewoo Matiz I bardzo dobry powtórka -
#D-ZMZ-003

Daewoo Matiz I bardzo dobry powtórka -
#D-ZLS-004

Daewoo Lanos bardzo dobry powtórka -
#D-ZNX-027

Daewoo Nexia bardzo dobry powtórka -
#D-ZNX-028

Daewoo Nexia bardzo dobry powtórka -
#D-ZNX-029

Daewoo Nexia bardzo dobry powtórka -
#D-ZEO-030

Daewoo Espero bardzo dobry powtórka -
#D-ZEO-031

Daewoo Espero bardzo dobry powtórka -
#D-ZNB-026

Daewoo Nubira I bardzo dobry powtórka -
#D-ZNA-005

Daewoo Nubira II bardzo dobry powtórka -
#D-ZNA-006

Daewoo Nubira II bardzo dobry powtórka -
#D-ZLA-007

Daewoo Leganza bardzo dobry powtórka -
#D-ZTA-008

Daewoo Tacuma bardzo dobry powtórka -
#D-ZTA-009

Daewoo Tacuma bardzo dobry powtórka -
#D-ZMO-010

Daewoo Musso bardzo dobry powtórka -
#D-ZCR-011

Daewoo Chairman bardzo dobry powtórka -
#D-ZCY-027

Daewoo Mya Concept bardzo dobry powtórka -
#D-ZCY-028

Daewoo Mya Concept bardzo dobry powtórka -
#D-ZKS-012

Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku -
#D-ZKS-013

Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku -
#D-ZKS-014

Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku zestaw nr 15*
#D-ZKS-015

Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku zestaw nr 15*
#D-ZKS-016

Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku zestaw nr 15*
#D-ZKS-017

Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku zestaw nr 15*
#D-ZKS-018

Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku zestaw nr 15*
#D-ZKS-019

Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku zestaw nr 15*
#D-ZKS-020

Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku zestaw nr 15*
#D-ZKS-021

Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku zestaw nr 15*
#D-ZKS-022

Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku zestaw nr 15*
#D-ZKS-023

Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku zestaw nr 15*
#D-ZKS-024

Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku zestaw nr 15*
#D-ZKS-025

Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku zestaw nr 15*

* sprzedam te zdjęcia tylko w pełnym pakiecie wraz z zestawem prasowym nr 15 (Kalos, 2002)

 

TECZKI PRASOWE

 

Numer przedmiotu Podgląd Dotyczy modeli Stan* Powód sprzedaży Zawartość
#D-KF-01

Daewoo Matiz I, Lanos, Nubira I, Leganza, Musso, Korando, d'Arts Style Concept, Joyster Concept dobry powtórka 22 strony, slajdy
#D-KU-02

Daewoo Lanos, Nubira I, Leganza, d'Arts Sport Concept, Tacuma Concept, Joyster Concept średni powtórka 24 strony, dyskietka, zdjęcia, notatnik, długopis
#D-KK-03

Daewoo Kalos dobry model po 2002 roku 16 stron, zdjęcia, CD

 

POZOSTAŁE MATERIAŁY

 

Numer przedmiotu Skan podglądowy Marka i model Ilość stron Kraj Stan Powód sprzedaży

 

DAEWOO - SAMOCHODY CIĘŻAROWE I CIĘŻKI SPRZĘT

 

PROSPEKTY I ULOTKI

 

Numer przedmiotu Podgląd Marka i model Ilość stron Kraj Stan* Uwagi
#T-PRAD-001

Daewoo Avia D-Line 6 CZ dobry -
#T-PRAD-002

Daewoo Avia D-Line 16 CZ dobry -
#T-PRAD-003

Daewoo Avia D-Line 2 CZ bardzo dobry -
#T-PRAD-004

Daewoo Avia D-Line 2 CZ bardzo dobry -
#T-PRAD-005

Daewoo Avia D-Line 4 CZ dobry -
#T-PRAA-006

Daewoo Avia 12 CZ dobry -
#T-PRAA-007

Daewoo Avia, Lublin 2 CZ bardzo dobry -
#T-PRAD-008

Daewoo Avia D-Line, Lublin 3 2 CZ bardzo dobry -
#T-PRAA-009

Daewoo Avia 2 CZ bardzo dobry -
#T-PRXX-010

- 2 CZ bardzo dobry -
#T-UXKP-011

Daewoo DH50, DH130-2, DH170, DH220LC, DH280, DH320, DH450, DH130W, DH200W, MEGA 200, MEGA 300, MEGA 400 4 ? dobry -
#T-UXKP-012

Daewoo DH450 6 ? bardzo dobry -
#T-UXKP-013

Daewoo DH320 6 ? bardzo dobry -
#T-UXKP-014

Daewoo MEGA 400 6 ? bardzo dobry -
#T-UXKP-015

Daewoo MEGA 300 6 ? bardzo dobry -
#T-UXKP-016

Daewoo DH220LC 6 ? bardzo dobry -
#T-UXKP-017

Daewoo MEGA 200 6 ? bardzo dobry -
#T-UXKP-018

Daewoo Solar 200W-III 6 ? bardzo dobry -
#T-UXKP-019

Daewoo DH220LC, DH130-2, DH170, DH320, DH200W, MEGA 400 8 ? bardzo dobry -
#T-PKKP-020

Daewoo DH450, DH320, SOLAR 280LC-III, SOLAR 220LC-III, DH170, DH130-2, DH50, DH30, DH200W, SOLAR 130W-III, DH50W, MEGA 200, MEGA 300, MEGA 400 6 KR dobry -
#T-PXKP-021

Daewoo Solar280LC-III 12 ? dobry -
#T-PXKP-022

Daewoo DH200W 12 ? bardzo dobry -
#T-PXKP-023

Daewoo DH220LC 12 ? bardzo dobry -
#T-PXKP-024

Daewoo DH50 8 ? bardzo dobry -
#T-PXKP-025

- 1 ? dobry -
#T-PXKP-026

Daewoo DH450, DH320, DH280, DH220LC, DH170, DH130-2, DH50, DH30, DH200W, DH130W, DH50W, MEGA 400, MEGA 300, MEGA 200, DD 80L 20 ? bardzo dobry -
#T-PXKP-027

Daewoo DH320 2 ? dobry -
#T-PXKP-028

Daewoo DH450 2 ? dobry -
#T-PXKP-029

Daewoo DH220LC 2 ? dobry -
#T-PXKP-030

Daewoo DH200W 2 ? dobry -
#T-PXKP-031

Daewoo DH180LC, DW200, DH280LC 6 ? dobry -
#T-PXKP-032

Daewoo DH130LC 2 ? dobry -
#T-PXKP-033

Daewoo DH130W 2 ? dobry -
#T-PXKP-034

Daewoo DH170 2 ? dobry -
#T-PXKP-035

Daewoo DH130-2 2 ? dobry -
#T-PXKP-036

Daewoo DH280 20 ? dobry -
#T-PXKP-037

Daewoo SOLAR 55 8 ? dobry -
#T-PXKP-038

Daewoo SOLAR 030, SOLAR 035 6 ? dobry -
#T-PXKP-039

Daewoo SOLAR 70-III 4 ? dobry -
#T-PXKP-040

Daewoo SOLAR 330-III 2 ? bardzo dobry -
#T-PXKP-041

Daewoo DH130 2 ? bardzo dobry -
#T-PXKP-042

Daewoo DH200W 2 ? bardzo dobry -
#T-PXKP-043

Daewoo DH280LC 2 ? bardzo dobry -
#T-PXKP-044

Daewoo DH200W 8 ? bardzo dobry -
#T-PXKP-045

Daewoo DH130 20 ? dobry -
#T-PXKP-046

Daewoo MEGA 400 4 ? bardzo dobry -
#T-PXKP-047

Daewoo MEGA 200 2 ? dobry -
#T-PXKP-048

Daewoo MEGA 200 4 ? dobry -
#T-PXKP-049

Daewoo MEGA 300 4 ? bardzo dobry -
#T-PXKP-050

Daewoo MEGA 300 2 ? dobry -
#T-PXKP-051

Daewoo MEGA 400 2 ? dobry -
#T-PXKP-052

Daewoo D50, D60, D70 6 ? bardzo dobry -
#T-PXKP-053

Daewoo SOLAR 450-III, SOLAR 400LC-III, SOLAR 330-III, SOLAR 280LC-III, SOLAR 220LC-III, SOLAR 130-III, DH50, SOLAR 035, SOLAR 025, SOLAR 015, SOLAR 007, SOLAR 200W-III, SOLAR 170W-III, SOLAR 130W-III, SOLAR 50W-III, MEGA 400-III, MEGA 300, MEGA 200, DD80 2 ? bardzo dobry -

 

POZOSTAŁE MATERIAŁY

 

Numer przedmiotu Skan podglądowy Marka i model Ilość stron Kraj Stan Uwagi
#T-OMR-001

Daewoo Avia 12 (magazyn) CZ bardzo dobry -
#T-OMR-002

Daewoo Avia 12 (magazyn) CZ bardzo dobry -
#T-OMR-003

Daewoo Avia 12 (magazyn) CZ bardzo dobry -
#T-OMR-004

Daewoo Avia 16 (magazyn) CZ bardzo dobry -
#T-OMR-005

Daewoo Avia 16 (magazyn) CZ bardzo dobry -
#T-OMK-006

Daewoo Novus 42 (magazyn) KR bardzo dobry -

 

GM DAEWOO

 

PROSPEKTY I ULOTKI

 

Numer przedmiotu Podgląd Marka i model Ilość stron Kraj Stan* Uwagi
#G-PKMZ-001

GM Daewoo Matiz II 18 KR dobry -
#G-PUKS-002

GM Daewoo Kalos 20 UK dobry -
#G-PUKS-003

GM Daewoo Kalos Blue 4 UK bardzo dobry -
#G-PULI-004

GM Daewoo Lacetti 24 UK dobry -
#G-PUTS-005

GM Daewoo Tosca 6 KR bardzo dobry -
#G-PUTS-006

GM Daewoo Tosca 30 KR bardzo dobry -
#G-PUTS-007

GM Daewoo Tosca 16 KR bardzo dobry -

 

ZDJĘCIA PRASOWE

 

Numer przedmiotu Skan podglądowy Marka i model Stan* Powód sprzedaży Uwagi
#G-ZMZ-000

GM Daewoo Matiz II bardzo dobry model po 2002 roku -
#G-ZMZ-001

GM Daewoo Matiz II bardzo dobry model po 2002 roku -
#G-ZKS-002

GM Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku -
#G-ZKS-003

GM Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku -
#G-ZKS-004

GM Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku -
#G-ZKS-005

GM Daewoo Kalos bardzo dobry model po 2002 roku -
#G-ZKS-006

GM Daewoo Kalos Blue bardzo dobry model po 2002 roku -
#G-ZKS-007

GM Daewoo Kalos Blue bardzo dobry model po 2002 roku -
#G-ZLI-008

GM Daewoo Nubira bardzo dobry model po 2002 roku -
#G-ZLI-009

GM Daewoo Nubira bardzo dobry model po 2002 roku -
#G-ZLI-010

GM Daewoo Nubira bardzo dobry model po 2002 roku -
#G-ZLI-011

GM Daewoo Nubira bardzo dobry model po 2002 roku -
#G-ZLI-012

GM Daewoo Nubira bardzo dobry model po 2002 roku -
#G-ZLI-013

GM Daewoo Nubira bardzo dobry model po 2002 roku -
#G-ZLI-014

GM Daewoo Lacetti bardzo dobry model po 2002 roku tylko z teczką
#G-ZLI-015

GM Daewoo Lacetti bardzo dobry model po 2002 roku tylko z teczką
#G-ZLI-016

GM Daewoo Lacetti bardzo dobry model po 2002 roku tylko z teczką
#G-ZLI-017

GM Daewoo Lacetti bardzo dobry model po 2002 roku tylko z teczką
#G-ZLI-018

GM Daewoo Lacetti bardzo dobry model po 2002 roku tylko z teczką
#G-ZLI-019

GM Daewoo Lacetti bardzo dobry model po 2002 roku tylko z teczką
#G-ZLI-020

GM Daewoo Lacetti bardzo dobry model po 2002 roku tylko z teczką
#G-ZLI-021

GM Daewoo Lacetti bardzo dobry model po 2002 roku tylko z teczką
#G-ZXX-022

- bardzo dobry - -
#G-ZXX-023

GM Daewoo Matiz II, Kalos, Tacuma bardzo dobry modele po 2002 roku -

 

TECZKI I INFORMACJE PRASOWE

 

Numer przedmiotu Skan podglądowy Marka i model Ilość stron Kraj Stan Uwagi
#G-KU-001

GM Daewoo Lacetti - (teczka prasowa) UK dobry zawiera informacje i zdjęcia
#G-IU-002

GM Daewoo Lacetti 8 (informacja) UK bardzo dobry na sprzedaż tylko w komplecie z teczką
#G-IU-003

GM Daewoo Lacetti 18 (informacja) UK bardzo dobry na sprzedaż tylko w komplecie z teczką
#G-BU-004

- 24 (informacja) UK dobry format A5
#G-IU-005

- 1 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-006

- 1 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-007

GM Daewoo Tacuma 1 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-008

GM Daewoo Matiz II, Kalos 1 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-009

GM Daewoo Nubira III, Scope 3 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-010

GM Daewoo Matiz II 5 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-011

GM Daewoo Matiz II, Kalos, Tacuma 3 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-012

- 2 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-013

GM Daewoo Kalos 2 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-014

GM Daewoo Kalos 1 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-015

GM Daewoo Kalos 5 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-016

- 2 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-017

GM Daewoo Kalos 2 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-018

GM Daewoo Nubira III 4 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-019

GM Daewoo Nubira III 21 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-020

- 1 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-021

GM Daewoo Matiz II, Kalos, Tacuma 2 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-022

GM Daewoo Kalos Blue 2 (informacja) UK bardzo dobry -
#G-IU-023

GM Daewoo Lacetti 4 (informacja) UK bardzo dobry -
CHEVROLET

 

PROSPEKTY I ULOTKI

 

Numer przedmiotu Skan podglądowy Marka i model Ilość stron Kraj Stan* Uwagi
#C-PUMZ-001

Chevrolet Matiz II 8 UK bardzo dobry wchodzi w skład teczki
#C-PSMZ-002

Chevrolet Matiz II 8 SK bardzo dobry -
#C-PAMZ-003

Chevrolet Matiz II 8 AT bardzo dobry -
#C-PASK-004

Chevrolet Matiz III 16 AT bardzo dobry -
#C-PASK-005

Chevrolet Matiz III 24 AT bardzo dobry -
#C-PRSK-006

Chevrolet Spark 2 CZ bardzo dobry -
#C-PRSK-007

Chevrolet Spark II 20 CZ bardzo dobry -
#C-PNKS-008

Chevrolet Kalos Sport 4 (A5) DE bardzo dobry -
#C-PSKS-009

Chevrolet Kalos 8 SK bardzo dobry -
#C-PAKS-010

Chevrolet Kalos 16 AT bardzo dobry -
#C-PUKS-011

Chevrolet Kalos 24 UK bardzo dobry -
#C-PRAO-012

Chevrolet Aveo 2 CZ bardzo dobry -
#C-PCAO-013

Chevrolet Aveo 20 CA bardzo dobry -
#C-POAO-014

Chevrolet Aveo 26 US bardzo dobry -
#C-POAO-015

Chevrolet Aveo 26 US bardzo dobry -
#C-PCAO-016

Chevrolet Aveo 20 CA bardzo dobry -
#C-PAAO-017

Chevrolet Aveo 24 AT bardzo dobry -
#C-PAAO-018

Chevrolet Aveo 24 AT dobry -
#C-PRAO-019

Chevrolet Aveo 16 CZ bardzo dobry -
#C-PCLI-020

Chevrolet Optra 24 CA bardzo dobry -
#C-PSLI-022

Chevrolet Lacetti 16 SK bardzo dobry -
#C-PALI-024

Chevrolet Lacetti 24 AT bardzo dobry -
#C-PNLI-025

Chevrolet Lacetti 5 DE bardzo dobry -
#C-PALI-026

Chevrolet Nubira 3 8 AT bardzo dobry -
#C-PNLI-027

Chevrolet Nubira 3 24 DE bardzo dobry -
#C-PALI-029

Chevrolet Nubira 3 2 AT bardzo dobry -
#C-PALI-030

Chevrolet Nubira 3 22 AT bardzo dobry -
#C-PRCE-031

Chevrolet Cruze 12 CZ bardzo dobry -
#C-PSEV-033

Chevrolet Evanda 8 SK bardzo dobry -
#C-PUEA-036

Chevrolet Epica 24 UK bardzo dobry -
#C-PNEA-037

Chevrolet Epica 24 DE bardzo dobry -
#C-PNEA-038

Chevrolet Epica 6 DE bardzo dobry -
#C-PAEA-039

Chevrolet Epica 12 AT bardzo dobry -
#C-PATA-040

Chevrolet Tacuma 22 AT bardzo dobry -
#C-PATA-041

Chevrolet Tacuma 24 AT bardzo dobry -
#C-PECA-042

Chevrolet Captiva 24 EE bardzo dobry -
#C-PACA-043

Chevrolet Captiva 24 AT bardzo dobry -
#C-PAHH-044

Chevrolet HHR 4 AT dobry -
#C-PUXX-045

Chevrolet Matiz II, Kalos, Lacetti, Tacuma 10 UK bardzo dobry -
#C-PRXX-046

Chevrolet Captiva, Epica 2 CZ dobry -
#C-PNXX-047

Chevrolet Lacetti, Epica, Rezzo, Captiva 4 DE bardzo dobry -
#C-PRXX-048

Chevrolet Matiz II, Kalos, Lacetti, Tacuma 4 (A5) CZ bardzo dobry -

 

 

TECZKI PRASOWE

 

Numer przedmiotu Podgląd Dotyczy modeli Stan* Rok Zawartość
#C-KU-01

Chevrolet Matiz III, Kalos Sport, Lacetti Sport bardzo dobry 2005 informacje prasowe, prospekt, zdjęcie, 2 CD
#C-KU-02

Chevrolet Lacetti WTCC dobry 2005 informacje prasowe, 4 zdjęcia
#C-IA-03

Chevrolet Epica bardzo dobry 2006 -
#C-IU-04

Chevrolet Aveo dobry 2007 zdjęcie

 

POZOSTAŁE MATERIAŁY

 

Numer przedmiotu Skan podglądowy Marka i model Ilość stron Kraj Stan Uwagi
#C-OMR-001

Chevrolet Matiz II, Kalos, Lacetti, Evanda 8 (magazyn) CZ bardzo dobry -
#C-OMR-002

Chevrolet Matiz II, Kalos, Lacetti, Evanda, Tacuma 8 (magazyn) CZ dobry -
#C-OOR-003

Chevrolet Spark - (zawieszka) CZ średni -
POZOSTAŁE MARKI

 

PROSPEKTY I ULOTKI

 

Numer przedmiotu Podgląd Marka i model Ilość stron Kraj Stan* Uwagi
#O-POPL-007

Pontiac LeMans 8 US bardzo dobry -
#O-PKSR-008

SsangYong Rodius 32 KR bardzo dobry -

 

Jesteś zainteresowany? Zapytaj o cennik!

 

* Podział na stan materiałów:

 

bardzo dobry - przedmiot bez żadnej skazy, ale może też zawierać minimalne otarcia, nie zawiera żadnych zagięć czy przebarwień a broszury z reguły pachną 'nowością'

dobry - przedmiot zawiera drobne otarcia lub zagięcia ale nie ma przebarwień, może zawierać stemple dealerów salonów (dotyczy broszur)

średni - przedmiot zawiera liczne otarcia, wyraźne zagięcia, może mieć przebarwienia lub być miejscami wytarty

zły - przedmiot jest niekompletny (np. strony w prospekcie albo elementy w zestawie prasowym), może zawierać otarcia i zagięcia

bardzo zły - przedmiot jest niekompletny, zniszczony lub mocno uszkodzony, zawiera wyraźne otarcia i zagięcia

 

Najwięcej przedmiotów mam w stanie dobrym i bardzo dobrym :)

 

Objaśnienie skrótów krajów: AT - Austria; CA - Kanada; CZ - Czechy; DE - Niemcy; EE - Estonia; KR - Korea Południowa; NL - Holandia; PL - Polska; SK - Słowacja; UK - Anglia; US - USA