........

PL: Stare mods.darewnoo.pl zostało zamknięte w dniu 19.04.2017. Idź do nowej strony: http://www.darewnoo.pl/mods/mody

........

ENG: Old mods.darewnoo.pl is closed (since 19/04/2017). Go to new website: http://www.darewnoo.pl/mods

 

 

 

 

 


--- ARCHIWUM ---

 

 

 

 

W dniu 11.10.2014 pojawiły się nowe informacje i podsumowania zaznaczone kolorem morskim



A U T O R Z Y   G Ł Ó W N I


Lazlow555

Jeden z modeli Lazlowa, wykonany na zlecenie dla jakiejś osoby, który nigdy nie ujrzał światła dziennego.

To on jest odpowiedzialny za wszystkie modele trójwymiarowe. Na swoim koncie ma ponad 35 modeli Daewoo wykonanych na moje zlecenie do GTA IV, ale również ponad 25 modeli innych marek, wykonanych na zlecenia innych osób. Ponadto wykonał 8 konwertów do GTA SA (na moje zlecenie).

Lazlow ma ponad 30 lat i jest mieszkańcem Ukrainy. Modelowaniem zajmuje się od 2004 roku, ale jego pierwszy model pojawił się w sieci dopiero po kilku latach. Gdyby nie to, że udało mi się go dostrzec (i trochę wypromować), do dziś byłby bardzo słabo znanym userem. Ponadto kiedyś miał inny nick - Burp.

To ten model Dodge Durango 2000 został opublikowany, mimo to, klient który zlecił model, zdecydował się go opublikować prawie rok po ukończeniu tego modelu. Na powyższym screenie, Dodge podczas prac z marca 2012 (niegotowy). Powstawał równocześnie z pierwszym naszym modelem - Leganzą US. Co ciekawe, model ten kosztował aż o 50$ więcej niż Leganza, a mimo to był w bardzo zbliżonej do niej jakości. Niestety, kolejne modele Daewoo (z wyjątkiem Matiza i Lublina) nie były już takie tanie. Mimo to ten Dodge jest dość przeciętnej jakości. Model można pobrać ze strony gtainside.

Lazlow operuje programami 3dsmax oraz Zmodeler 2. Wszystkie jego modele są robione odpłatnie, na zamówienie, a więc to klient zdecyduje czy chce model udostępnić czy nie. Do tej pory, poza mną tylko jeden z klientów opublikował model wykonany przez Lazlowa (Dodge Durango 2000 do GTA IV). W październiku 2014 roku, również user Zymku zdecydował się opublikować model (Fiata Multipli) który wykonał Lazlow na jego odpłatne zlecenie. Lazlow twierdzi, że im więcej zapłacisz, tym więcej model będzie miał detali.

Mimo, że nie zna on języka polskiego, bez problemu za to można się z nim porozumiewać po angielsku. Najłatwiej za pomocą e-maila, ponieważ nie ma on konta na żadnych serwisach społecznościowych. Można go znaleźć na YouTube pod nickiem Lazlow5555.

Dopóki współpracuje z Lazlowem, będzie on robił tylko modele Daewoo.

Lazlow wbrew pozorom nie jest miłośnikiem Daewoo. Traktuje tą markę na równi z innymi. Jest za to zwolennikiem marki BMW. Dopóki jednak do jego nicku będzie doczepiony nick '', darewnoo'', będzie robił praktycznie tylko samochody Daewoo (i pochodne tej marki). Mimo tak dużej ilości modeli Daewoo wykonanych niemal w całości przez niego, nie jest on zmęczony i niemal w każdej chwili gotów jest zacząć kolejny model czy wersję.

 

 

 

 

darewnoo

To ja - jedyny twórca i administrator całej strony darewnoo.pl, również ja wstawiam wszystkie zdjęcia, screeny i piszę teksty (ten również :D ). Dokładny opis rzeczy które robię, znajdziesz w stopce na dole strony kryjący się pod moim imieniem i nazwiskiem. Mam 20 lat i mieszkam w Stalowej Woli (stąd na tablicach większości modeli widnieje RST).

Jeden z trzech pierwszych screenów, jakie otrzymałem od Lazlowa w grudniu 2011. Drugi screen Leganzy możesz zobaczyć na jednym z tych moich pierwszych filmików na YT.

Nie znam się na modelowaniu 3d ani konwertowaniu modeli, dlatego od 2010 roku szukałem kogoś, kto podjąłby się zrobienia modelu Daewoo Leganza. Końcem 2011 roku znalazłem Lazlowa, który zgodził się ten model wykonać - tak zaczęła się nasza współpraca. 18 grudnia otrzymałem od niego pierwsze screeny Leganzy z gry, ale finalny model został opublikowany dopiero w kwietniu 2012 roku. No i na tym miała się nasza współpraca zakończyć, ale kilku użytkowników z Polskiego Forum Daewoo podchwyciło temat i naciskało na kolejne modele. Początkowo miał być tylko Matiz, potem tylko Tico, tylko Lublin... i tak to się toczy aż do dziś.

Moja współpraca z Lazlowem trwa już blisko 3 lata i nic nie wskazuje na to aby to miało się zmienić. Z początku, byłem odpowiedzialny tylko za dostarczenie niezbędnych zdjęć i materiałów potrzebnych do wykonania modelu oraz korygowanie błędów podczas prac nad nim. Z czasem jednak (od Polonezów Plus) zacząłem poprawiać tekstury w modelach, aby wyglądały lepiej.

Nie jestem związany z Lazlowem żadną umową czy kontraktem. Systematycznie jednak zlecam mu kolejne modele Daewoo. Mimo że jestem wielkim fanem Daewoo, nie oznacza to, że innych marek nie lubię. Mam spore pojęcie na temat motoryzacji i bardzo lubię auta z lat '90.

Posiadam konto na Facebooku oraz YouTube. Najłatwiej jednak skontaktować się ze mną za pomocą e-maila lub na Polskim Forum Daewoo, gdzie dziennie siedzę średnio 10 godzin. Mam też konta na kilku innych forach i stronach GTA: gtainside i gta4-mods.

Wszystkie modele znajdujące się na stronie, mimo że robił je główne Lazlow, należą do mnie, to ja mam do nich pełne prawo, bo jak powiedział mi Lazlow: ''to są już twoje modele, bo je zleciłeś i za nie zapłaciłeś''.

Jako współtwórca modeli, odpowiadam nie tylko za tekstury, ale również za oficjalne kolory, handlingi, readme, screeny i cały folder końcowy.

Jestem osobą miłą i pomocną, ale bardzo wkurza mnie kiedy ktoś kompletnie ignoruje ostrzeżenia i zakazy autorów modeli (np. konwertując modele bez zgody, przerabiając je i tak dalej). Podobnie wkurzają mnie ci, który pod czyimś modelem mają czelność wpisać tylko i wyłącznie swój nick albo znak zapytania (o tym możesz poczytać zjeżdżając niżej do ''mojej czarnej listy konwerterów''). Nie mniej wkurzają osoby które publikują na swoich stronach modele, nawet gdy autor tego zabrania, pomijając już fakt, że zanim wrzucą na swoje strony, wybebeszą folder z wszystkiego poza samym modelem i napiszą swoje własne readme składające się z nazwy samochodu, ich autora i oczywiście strony internetowej która sobie czyjś model przywłaszczyła. No ale to jest walka z wiatrakami...

 

 

 

 

K O N W E R T E R Z Y

(W kolejności od największej ilości konwertów Daewoo)

Słowem wstępu: pojęcie ''nasze modele'' odnosi się do wszystkich modeli, których autorami są Lazlow555, darewnoo a więc wszystkie modele dostępne na tej stronie



zxneighborhood

Przykładowy konwert tego usera wykonany do GTA 3. .............................

To właśnie ta Leganza została przekonwertowana bez zgody autorów do SA.

Jakość konwertu tego Poloneza do GTA III była tragiczna. Konwert ten obrazują dwa screeny - więcej nie mam.

Przykładowy screen z GTA 3 obrazujący niektóre bugi w jego modelach. Jednakże takie bugi nie występowały w każdym jego konwercie.

Wykonał na moje bezpłatne zlecenia aż 24 konwerty do gier GTA III, VC i SA. Niemal wszystkie konwerty to były VIP modele, wykonane tylko i wyłącznie dla mnie. Konwerty tego usera cechowały się niską jakością (szczególnie w GTA III), ale mimo wszystko nie przeszkadzało to w zabawie. Pierwszy raz skontaktowałem się z nim na YouTube, po tym jak zobaczyłem przekonwertowany nielegalnie (czyli bez zgody autorów) model Leganzy do GTA SA. Tak - wbrew pozorom - rozpoczęła się nasza współpraca. Pierwszego maila napisałem do niego w czerwcu 2012 roku, natomiast ostatniego w kwietniu 2013 roku. Współpracę z tym userem zawiesiłem z powodu bardzo niskiej jakości konwertu Poloneza Caro Plus oraz faktu, że przestałem grać w uniwersum 3d GTA. Nasza współpraca trwała 11 miesięcy.

Tu widać, że user nie potrafił sobie poradzić z grubością oryginalnych kół.

Mimo że na 24 konwerty pobrać można tylko jeden (Leganzę do GTA SA) to na screenach w zakładkach ''konwerty'' możesz zobaczyć jak niskiej jakości były pozostałe konwerty. Na plus można było zaliczyć to, że konwertowane modele miały elementy zniszczeń, niestety, były one dość kiepskie i często zbugowane. Ponadto user miał też częste problemy z ustawieniem kół, ich grubością i drganiami w GTA VC i III.

Podsumowanie:

+ konwerty wykonywane bezpłatnie

+ modele są dobrze wyskalowane względem map GTA SA / VC / 3

+ zaimplementowany jest system zniszczeń

+ w niektórych konwertach zaimplementowany jest system skrętnej kierownicy i ruchomej wskazówki prędkościomierza w GTA SA

+ dobry kontakt z userem

- konwerty są niskiej jakości

- problemy z oryginalnymi kołami w GTA 3 i VC

- niska jakość systemu zniszczeń

- brak opcji tuningu w GTA SA

- liczne błędy i bugi w konwertach

- nieprawidłowa szerokość niektórych modeli (na przykład Shiraz)

- problemy z przeźroczystością tekstur w GTA 3 i VC

- współpraca z tym userem zawieszona/skończona


 

 

 

 

Przykładowy, bardzo dobry jakościowo konwert tego usera.

baartlomiej

Nie każdy byłby w stanie jednorazowo przekonwertować aż 13 wersji jednego modelu na raz, ale ten user podołał temu.

Specjalizuje się w wysokich jakościowo konwertach do WR2. Do tej pory wykonał już aż 26 konwertów naszych modeli Daewoo do tej gry (w tym 7 przy współpracy z innym userem). Moja współpraca z nim trwa jednak nadal i prawdopodobnie baartlomiej przekonwertuje wszystkie modele z tej strony do WR2. Rozmowy z tym userem rozpocząłem w 2013 roku i bardzo szybko przerodziło się to w owocną współpracę. Kontaktuje się z nim za pomocą forum WR2 a nie e-maila. Jest on polakiem, ale mimo to nie mieszka w Polsce. Nie minęło wiele czasu, a baartlomiej przekonwertował kolejne 15 modeli Daewoo do WR2 (13 wersji Lanosów i 2 wersje Nubiry I). Już planowane są kolejne konwerty takich modeli jak: Cabriolet Concept, Joyster Concept, Nubira wagon US, Nubira sedan US i Nubira Spagon.

Podsumowanie:

+ konwerty wykonywane bezpłatnie

+ konwerty świetnej jakości

+ przyporządkowanie parametrów zbliżonych do osiągów oryginalnych aut

+ oryginalne kolory

+ zaimplementowany system zniszczeń i zadrapań karoserii

+ świetny kontakt z userem

- nieco zawyżone osiągi w niektórych konwertach


 

 

 

 

 

Darecki

Pierwszy konwert do LFS wykonany przez tego usera.

Joyster - ostatnie przekonwertowane Daewoo do LFS.

Specjalista od konwertów do LFS. Jako użytkownik Polskiego Forum Daewoo (pod nickiem LinkinDark), końcem czerwca 2012 roku, pochwalił się na forum pierwszym swoim konwertem Daewoo. Był to konwert Leganzy w bardzo niskiej jakości. User jednak sukcesywnie uczył się jak robić dobre konwerty do LFS. W niecały rok jakość jego konwertów bardzo się poprawiła. Niestety, mimo przekonwertowania ośmiu naszych modeli Daewoo, w czerwcu 2013 roku przestał (wtedy przekonwertował ostatni model - Joystera), po czym dopiero w marcu 2014 roku napisał: ''Wybaczcie, że (już) nie konwertuję Daewoo, ale... no po prostu nie kręci mnie coś takiego żeby spędzić kilka tygodni nad pojazdem, którym nawet nie będę w grze jeździć...''. Tym samym zakończyło się ''wsparcie'' mods.darewnoo.pl dla symulatora LFS. Wielka szkoda, bo koniec końców, tylko 3 konwerty Daewoo zostały wykonane w wysokiej jakości. Obecnie user dalej wykonuje konwerty do LFS, ale innych marek.

Podsumowanie:

+ konwerty wykonywane bezpłatnie

+ konwerty dobrej jakości (od 2013 roku)

+ przyporządkowanie parametrów zbliżonych do osiągów oryginalnych aut

- w niektórych konwertach ograniczony system zniszczeń karoserii

- współpraca z tym userem zawieszona/skończona

 

 

 


Lazlow555

Konwerty Lazlowa z 2013 roku do GTA SA są wykonane w naprawdę wysokiej jakości.

We wszystkich konwertach tego usera jest zaimplementowany ładny system zniszczeń.

Twórca wszystkich dostępnych na tej stronie modeli Daewoo do GTA IV. Mimo to, ma na swoim koncie konwerty ośmiu modeli do GTA SA (7 z nich to Polonezy Plus). Ostatni konwert do GTA SA wykonał w lipcu 2013. Później oświadczył, że zamiast konwertowania do GTA SA, woli robić kolejne modele do GTA IV. W ostateczności mogę go jednak poprosić, aby powrócił do robienia konwertów swoich modeli.

Taka bonusowa wersja Poloneza Truck, powstała poprzez podmianę tekstur. Wszystkie tekstury w tej wersji przygotowałem ja.

Konwerty Lazlowa są niestety robione odpłatnie ale cechują się wysoką jakością no i robi je te sama osoba która stworzyła każdy model od podstaw. Ponadto jego konwerty do GTA SA mają ładny system zniszczeń (co jest plusem, porównując wiele konkurencyjnych konwertów do tej gry, gdzie u konkurencji auta nie da się uszkodzić w żaden sposób). Razem z Lazlowem jestem współautorem siedmiu konwertów, gdyż poprawiałem w nich tekstury, przygotowywałem handlingi, kolory i inne elementy.

 

 

Podsumowanie:

+ konwerty świetnej jakości

+ zaimplementowany system zniszczeń

+ zaimplementowane wszystkie elementy losowe modeli z GTA IV

+ świetny kontakt z userem

- konwerty wykonywane odpłatnie

- modele są źle wyskalowane względem mapy GTA SA

- w konwercie Atu Plusa koniecznie jest podmienianie jednego z głównych plików tekstur gry

- brak opcji tuningu

 

 

 

 

Kilka konwertów tego usera.

Dareks

Pomocnik usera baartlomiej w konwertach do WR2. Wspólnymi siłami wykonali 7 modeli. Wiosną 2014 roku userzy zawiesili współpracę przy konwertowaniu modeli Daewoo i baartlomiej kolejne konwerty robi sam. Dareks był odpowiedzialny m.in za ustawienie oświetlenia i kolorystykę modeli. User ten wciąż wykonuje różne konwerty do WR2.

 

 

 


Venusek

Przykładowy konwert tego usera. Był to ostatni jego konwert Daewoo.

Był to jeden z pierwszych userów chcących konwertować nasze modele. Specjalizował się w bardzo wysokich jakościowo konwertach do symulatora Racer. Nasza współpraca rozpoczęła się w 2012 roku i mimo że od tamtego czasu wykonał 6 konwertów Daewoo to w połowie 2013 roku współpraca z nim nagle zniknęła. Zaczęło się dobrze. Konwertował on wszystkie nowo wychodzące wtedy modele, aż do Lublina po którym były prototypy które on opuścił.

Nieukończony konwert Poloneza Caro Plus do Racera.

Chociaż były plany konwertowania kolejnych modeli (w tym przypadku Polonezów Plus) i już niemalże ukończony konwert Poloneza Caro Plus, user się wycofał. Obecnie (tj. lipiec 2014) próbuje wynegocjować, aby jednak opublikował ten konwert...

Mimo że konwerty tego usera były naprawdę dobrej jakości, strony i fora Racera na których były dostępne te modele, poupadały i niemalże wszystko przepadło. Obecnie w sieci można znaleźć tylko kilka z wszystkich konwertów Daewoo tego usera. Wraz z jego wycofaniem (podobnie jak w przypadku LFS) ''wsparcie'' dla Racera skończyło się.

Podsumowanie:

+ konwerty wykonywane bezpłatnie

+ konwerty świetnej jakości

+ przyporządkowanie parametrów zbliżonych do osiągów oryginalnych aut

+ oryginalne kolory

- kiepski kontakt z userem

- współpraca z tym userem zawieszona/skończona

 

 

 


alenad-pro drifter

Jeden z trzech konwertów Lublina tego usera.

User konwertujący różne modele do WR2. W lipcu 2014 postanowił przekonwertować naszego Daewoo Lublina lecz niestety zaczął to robić bez zgody autorów, o co się upomniałem, po czym, po wyjaśnieniach, zgodę otrzymał. W tym samym miesiącu opublikował niby tylko jeden model, ale w trzech wersjach, przy czym dwie z nich nigdy nie były wykonane przez Lazlowa na moje zlecenie. Mimo że moja współpraca z tym userem jest znikoma, warto jednak to odnotować, wszak user ten wykonał konwert naszego modelu i zrobił z niego dwie kolejne wersje. Obecnie pracuje on nad kolejnym naszym modelem - Matizem. W planach ma też konwert Tico. Matiz został opublikowany a Tico wycofane, więc prawdopodobnie to koniec współpracy z tym userem.

 

 

 


SpiderMan

Konwert Poloneza Caro Plus do GTA 3. Tu widać problemy z kanałem alpha.

Konwert tego modelu był gorszy niż ten który wykonał Lazlow, ale darmowy.

Jedyny ocalały mały screen, który dobrze obrazuje jakość konwertu tego Atu Plusa do GTA SA.

Jeden z dwóch ocalałych screenów Atu Plusa do GTA 3. Tu ponownie widać bardzo duże problemy z odpowiednią przeźroczystością tekstur.

User specjalizujący się w konwertach do kilku gier, w tym do GTA III, VC, SA. Moja współpraca z nim nie trwała długo. Rozpoczęła się w kwietniu 2013 roku a zakończyła w końcem czerwca tego samego roku. Początkowo było dobrze. User ten zadeklarował, że przekonwertuje wszystkie wersje Poloneza Plus oraz przyszłe modele do GTA III, VC i SA. Mimo to, światło dzienne ujrzały tylko dwa jego konwerty naszych modeli. Był to konwert Poloneza Caro Plus do GTA SA i VC. Model był przekonwertowany również do GTA III, ale okazał się tak niskiej jakości, że nie dopuściłem do jego publikacji. Model do GTA SA był dużo gorszej jakości niż ten który wykonał Lazlow555, a do GTA VC trzeba było dogrywać pliki kolizji, ale poza tym konwertowi z GTA VC nie można było nic zarzucić. Konwert tego samego Poloneza do GTA III miał natomiast mnóstwo błędów i bugów, takich jak: świecące się opony (na screenie tego tak nie widać, bo mam ENB), brak wystarczającej przeźroczystości szyb i kloszy a także problemy z kanałem alpha w teksturach.

Ten screen doskonale obrazuje ''zbite'' szyby w konwertach aut tego usera. Był to jeden z powodów, przez które Caro Plus do GTA 3 nie zostało opublikowane.

Po udanym konwercie Caro Plusa do GTA VC i nieudanym do GTA SA i III, przyszedł czas na Atu Plusa. Konwert do GTA SA był kiepski, a ponadto jego autor nie miał zamiaru go poprawiać - w ten sposób kolejny już jego konwert nie został opublikowany. To samo miało miejsce z konwertem Atu Plusa do GTA VC i III. W tym momencie zakończyłem współpracę z tym userem i kolejne wersje Polonezów nie doczekały się jego konwertów. Ponadto, rozmawiając z nim miałem wrażenie, że nie ma on szacunku do swoich konwertów. Na pocieszenie powiem, że konwertowane modele miały całkiem dobry system zniszczeń (z wyjątkiem szyb które się nie zbijały, a zamiast nich pojawiały się liczne dziury w kształcie trójkątów) oraz fakt, że jego konwerty były wyższej jakości niż wcześniej opisywanego usera zxneighborhood. Nie były jednak na tyle dobre, aby nasza współpraca mogła trwać...

Podsumowanie:

+ konwerty wykonywane bezpłatnie

+ zaimplementowany jest system zniszczeń

+ brak problemów z oryginalnymi kołami w GTA 3 i VC

+ dobry kontakt z userem

- konwerty są przeciętnej jakości

- niska jakość systemu zniszczeń

- brak opcji tuningu w GTA SA

- modele są źle wyskalowane względem map GTA SA / VC / 3

- świecące się opony

- liczne błędy i dogrywanie plików kolizji w GTA VC

- problemy z przeźroczystością tekstur w GTA 3, VC i SA

- współpraca z tym userem zawieszona/skończona


 

 

 


Tak wygląda nieukończony jeszcze konwert Daewoo Lanosa FL do Racera, wykonywany przez tego usera, ale mimo że zapowiada się ciekawie, prace nad tym konwertem trwają już długo.

Ra-V

User wykonujący sporadycznie konwerty do symulatora Racer. Mimo że początki nie były zbyt dobre, obecnie jest coraz lepiej. Zaczęło się w 2012 roku kiedy to user ten bez mojej wiedzy i zgody przekonwertował (na własny użytek) Leganzę US do Racera. Był to pierwszy konwert jaki został wykonany do jakiejkolwiek gry, dlatego też napisałem do tego usera z prośbą o udostępnienie mi tego konwertu, jako że jestem współautorem tego modelu. Ten bardzo się ucieszył że napisałem do niego i mimo że od tamtego czasu nie wykonał on żadnego konwertu Daewoo, utrzymujemy kontakt. Ponadto pracuje on obecnie nad drugim swoim konwertem Daewoo do Racera. Na warsztat wziął Lanosa 5d FL, ale kiedy konwert będzie ukończony, ciężko mu ocenić.

 

Podsumowanie:

+ konwerty wykonywane odpłatnie

+ konwerty dobrej jakości

- długi czas oczekiwania

 

 

 


Jeśli chcesz zobaczyć więcej screenów tego konwertu, pobierz go STĄD.

TSHxGospel

Kolejna jednorazowa, acz ciekawa współpraca. User ten miał ogromną chęć zrobić policyjnego Poloneza Kombi do GTA SA na bazie istniejącego modelu seryjnego. Po uzyskaniu mojej zgody zabrał się do pracy i po kilku dniach opublikował (pod moją kontrolą) policyjne Kombi. Po tym konwercie wszystko się skończyło. Miał on na koncie już kilka innych przeróbek na radiowozy do GTA SA i Polonez Kombi był po prostu jedną z nich.

 

 

 


Nielegalny konwert Caro Plusa przez który doszło do sprzeczki - takie były początki...

Jablecznik

Początki z tym userem nie były zbyt udane, nie obyło się nawet bez kłótni w listopadzie 2013 roku, a to za sprawą skonwertowania i opublikowania konwertu Poloneza Caro Plus bez zgody autorów. Konwert był niskiej jakości. Po zainterweniowaniu w tej sprawie, sądziłem że już nigdy więcej nie będę miał styczności z tym userem. Wszystko potoczyło się jednak inaczej, gdy zgłosił się on do mnie z chęcią konwertowania naszych modeli do GTA SA (wcześniej zamieszczałem info, że poszukuje konwertera do SA). Początkowo byłem sceptycznie nastawiony do usług oferowanych przez tego usera, ze względu na posmak jaki pozostawił poprzedni konwert Caro Plusa, ale dałem mu szansę. Było warto. Umówiliśmy się, że na początek zajmiemy się konwertami Lanosa Sport, Nubiry i Poloneza Caro Plus ale w wersji zubożonej. Przelałem mu pieniądze i ruszył z robotą. Już dwa dni później miałem możliwość przetestowania pierwszej wersji konwertu Lanosa Sport do GTA SA. Wszystkie błędy, które mu pokazałem poprawiał bez wahania. Prace nad konwertem Lanosa Sport do GTA SA trwały niecałe dwa tygodnie, ze względu na błędy i dopieszczania modelu aby był jak najlepszy.

Jest to pierwszy oficjalny konwert naszych modeli Daewoo w którym w GTA SA jest dostępna opcja tuningu. U poprzednich konwerterów próżno było tego szukać.

Konwert Lanosa do GTA 3 trapią drobne problemy z oryginalnymi kołami a także niższa jakość tekstur niż w GTA SA i VC.

Te Lanosy w GTA SA to najlepsze konwerty jakie do tej pory zostały wydane na tej stronie.

Lanosowi Sport w GTA VC nie można zupełnie nic zarzucić. Ponadto jest to najlepiej wykonany konwert do GTA VC.

Następna w kolejce do konwertowania jest Nubira kombi i Polonez Caro Plus w wersji zubożonej.

Tak więc, na tle poprzednich userów: zxneighborhood oraz SpiderMan, konwerty Jablecznika wyróżniają się tym, że model w SA można tuningować, ma on losowe numery tablic rejestracyjnych i dużo lepszy system zniszczeń. Konwerty są również dobrze wyskalowane względem mapy GTA SA. To, oraz fakt możliwości tuningu przebija też konwerty usera Lazlow555. Dopieszczony konwert Lanosa Sport do GTA SA jest do tej pory najlepszym konwertem jaki został opublikowany, ale mało tego - Jablecznik w cenie konwertu do GTA SA zgodził się również wykonać wersje Lanosa Sport do GTA VC i 3. Nie dość, że to miły gest, to jeszcze modele do GTA VC i 3 pozbawione są rzeczy, które trapiły poprzednich konwerterów (czyli: problemy z oryginalnymi kołami, wibracjami kół, zbyt małą szerokością opon, problemy z przeźroczystością tekstur czy konieczność dogrywania pliku .col w GTA VC - tego w konwertach Jablecznika nie ma). Jedyne do czego można się przyczepić to nieco zapadające się koła w Lanosie w GTA 3. Warto też dodać, że będzie to pierwszy konwert Daewoo do GTA 3 który będę mógł ''z czystym sercem'' udostępnić. Na razie nasza współpraca się rozkręca, ale już na tym etapie świetnie się dogadujemy, więc prawdopodobnie będzie to długa współpraca, ale czas pokaże...

 

Podsumowanie:

+ konwerty świetnej jakości

+ zaimplementowany jest system zniszczeń

+ brak problemów z oryginalnymi kołami w GTA 3 i VC

+ dobry kontakt z userem

+ zaimplementowana jest opcja tuningu w GTA SA

+ modele są dobrze wyskalowane względem map GTA SA / VC / 3

+ brak problemów z przeźroczystością tekstur w GTA 3 i VC

- konwerty wykonywane odpłatnie

- niższa jakość tekstur w konwertach z GTA 3


 

 

 


Konwert usera dudus1262.

Marko1925, dudus1262

Ci userzy wykonali po jednym konwercie, co ważne - dopiero po uzyskaniu mojej zgody. Ich konwerty są średniej jakości. Marko wykonał konwert Lublina do GTA SA, natomiast dudus podjął się przekonwertowania Bucrane do Racera.


 


MOJA CZARNA LISTA KONWERTERÓW


Nawet najlepszy z całej trójki rosyjski konwert usera DragoN777 pozostawia wiele do życzenia. Wszystkie trzy konwerty znajdziesz TU.

TheAutoligenda, trafim, DragoN777

Wszyscy trzej wykonali konwerty do rosyjskiego symulatora City Car Driving. Szkoda tylko, że żaden nie zapytał o pozwolenie na konwert! Ich konwerty nie dość że są dość wątpliwej jakości, to jeszcze zawierają liczne błędy, takie jak na przykład: przeźroczyste kierunkowskazy z Joysterze, brak przednich kloszy w Lanosie czy brak halogenów w Polonezie Kombi (a przecież w Polonezach Kombi halogeny były zawsze). Nawet najlepiej wykonany konwert przez usera DragoN777 pozostawia wiele do życzenia. Wszyscy trafiają na moją czarną listę za olewanie autorów modeli z GTA IV. Ponadto, przy każdym z tych konwertów widnieją tylko ich nicki a więc wygląda to tak, jakby to oni wykonali te modele od podstaw (czyli Joystera, Poloneza Kombi i Lanosa). Skandal!

 

 

 


Lanker, KIAMOTORSHUN, VoVilla, dudus9316, Szosa, MateuszATe, verysmecher

Mimo że ten konwert został wykonany bez zgody autorów, to przynajmniej jest ładnie wykonany, czego nie można powiedzieć o konwercie Tico do ETS2...

Na koniec pozostawiłem resztę userów z mojej czarnej listy, to znaczy tych, którzy mają w d*pie prawa autorskie i zakazy jakie narzucają autorzy. Lanker - przekonwertował Lublina do WR2 w bardzo kiepskiej jakości, nie pytając nawet o zgodę i opublikował go. KIAMOTORSHUN - przekonwertował Matiza do GTA SA, nie pytając o zgodę i opublikował go dodatkowo dodając na tablicy rejestracyjnej tylko swój nick, który wpisał również w pole ''autor'', po czym po zignorowaniu moich ostrzeżeń na mailu dopisał nas jako autorów główych modelu i... zabrał się za konwertowanie kolejnego modelu (to się dopiero nazywa olewanie autorów). Na szczęście zareagowałem dostatecznie szybko i kolejne jego konwerty Daewoo (wątpliwej z resztą jakości) zostały zduszone w zarodku. dudus9316 - podobnie jak pierwszy user - przekonwertował Tico do WR2, nie pytając o zgodę i opublikował ten konwert. Szosa - to samo, tylko że on wykonał konwert Poloneza Truck do ETS.

...który wygląda tak.

Na deser pozostawiłem sobie niezwykle chamskiego usera MateuszATe który podpierdzielił model Tico i z robił z niego straszną kaszanę do gry ETS 2, po czym wypuścił w sieć. Nie muszę chyba wspominać że zrobił to bez wiedzy i zgody autorów. A teraz najlepsze - pod swoim konwertem na pewnej stronie napisał czerwonymi literami, że zabrania aby ten konwert publikować gdziekolwiek indziej. No i jak to jest? Z jednej strony user ma w d*pie zakazy autorów i robi sobie z modelem co chce, a z drugiej oczekuje od innych aby słuchali jego zakazu. Coś tu jest nie halo...

TO NIE BYŁ USER MateuszATe TYLKO INNY USER (MISIEK), ZA CO CHCIAŁEM GORĄCO PRZEPROSIĆ.


Tuning naszego Matiza wykonany przez ciskającego wulgaryzmami usera.

Jest jeszcze problem z tymi którzy bez zgody tuningują oryginalne modele. W przypadku naszych modeli, zetknąłem się z taką sytuacją trzykrotnie, ale ten ostatni raz jest jeszcze dość świeży. Początkiem września 2014 nijaki verysmecher opublikował na gtainside tuningowaną wersję naszego Daewoo Matiza do GTA SA. Pomijając już fakt, że modyfikacji dokonał bez wiedzy i zgody autorów. Podpisał siebie jako autora i wypuścił marny tuning w sieć. Nie tylko wizualnie auto wygląda marnie, ale również ma beznadziejny handling i nie ma systemu zniszczeń. Po zwróceniu uwagi na to, że user ten przywłaszczył sobie dobrowolnie model, on zaczął się rzucać i ciskać wylgaryzmami.

 

 

 


Ustreal

To w tym modelu znajduje się skradzione wnętrze.

Pod konwerterów z czarnej listy można też podpiąć tego usera. Jest on rzekomym twórcą Matiza II do GTA SA. Karoseria tego modelu nie jest jednak jego autorstwa (była dostępna w sieci do kupienia), ale to jest pół biedny. Otóż wnętrze w tym Matizie II zostało perfidnie skradzione z naszego Matiza I. To już jest szczyt wszystkiego. Kraść spory fragment czyjegoś modelu bez jego wiedzy, po czym publikować jako własne. Co ciekawe, ''autorowi'' nie chciało się nawet podmienić boczków drzwi. Mimo mojego początkowego wkurzenia i interwencji, wszystko skończyło się łagodnie, ale model dalej jest w sieci...

 

 

 

Powyższe teksty były pisane końcem lipca 2014 roku

przez administratora - darewnoo.

Ostatnia aktualizacja: 11.10.2014

 

 

Nie masz uprawnień do komentowania.

You do not have permission to comment on.